5.17.2012

Amaçsız



  Girişe şöyle afilli bir şeyler mi yazsam derken, doğal bir başlangıcı tercih etmeye karar verdim. Fazlasıyla umutsuz bir vaka, gördüğü her şeyi yapmak isteyen, heyecanla başladığı bir şeyi hızlı bir şekilde sonuçlandıramazsa öylece bırakan, yine de gezmeyi, yeni yerler görmeyi, yeni insanlarla tanışmayı, yepyeni hayat  hikayeleri dinlemeye bayılan bi insanoğlu olduğumu düşünüyorum. Haa diyceksiniz ki şimdiye kadar ne kadar cok gezdinde bitlendin. Yok valla daha yaşadığım şehri bile gezemedim. Ama küçüklüğümde hayalimdi; sırtımda çantam otelde kalmaya bile gerek görmeden gezebilmek. Yani züğürdüm amma gezerim, herkesten çok bilirim edalarında ortalarda dolaşmak. Hımm, hala güzel bir hayal ama artık otelsiz gezemem kardeşim. Banyo yapmadan olmaz. Hele umumi tuvaletlere daha yeni alışmaya başladım ama hala midem bulanıyor yahu. Canım çıkıyor. Bitli bir turist olmayı düşünürken çok mu ciddiymişim yoksa? Bi an şüpheye düştüm valla. Şüphelerimi hafife almayın zira ben uzaya giden ilk Türk olacağıma da ölesiye inanıyordum. Çocukluk hayallerimin eğlenceli olduğunu düşünsem de, olurda bir psikolog okur ''hımm kolay lokma, çocukluğunuza inelim birazcık dememe gerek kalmadan anlatmaya başladı bile, bir adet yorum yazıvereyim'' deyip içime kurt düşürüp, ben bi psikoloğa mı gitsem dememek için yazmıyorum.

 Laf salatası yaptım biliyorum... Arada sırada mı yazarım yoksa her gün aşırı derecede mi yazarım bilmiyorum ama bu salataya katılacak daha çook malzeme var...

   BT-1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...