7.12.2012

EY AŞK NERDESİN?

                                                 
   Klasik tartışma konusudur Evlilik aşkı öldürür mü?. Anketler, uzmanlar tarafından açıklamalar, vesaire vesaire. Devam edegelen  bu konuya, arkadaşlarımızla her parmak basışımızda  Aşk ölebilen birşey değildir diye karşı çıktım. Benim için Aşk kutsal bir şeydi. Öyle herkesin başına gelebilecek birşey değildi. Aşk'tı o yahu. Cümlenin başında, sonunda, ortasında farketmez her yerde büyük harfle başlardı. Kendisine Aşk bahşedilen kimse ki, o ne mutlu idi. Aşık olmak böyle kocaman birşey iken, evliliğin Aşkı öldürdüğüne inanmamı beklemiyorsunuz tabi. Evliliğin Aşka etkisi, olsa olsa, ilkokuldayken öğretmenlerimizin doğru olup olmadığını kontrol ettirtmek için yaptırdığı sağlama olmalıydı. 

 Bunun için aşkın hala var olduğuna inanmak şöyle dursun ne aşkı bee kandırıyolar Aşık olduklarını söyleyerek. Eğer aşık olsalar ayrıldıklarında başkası ile beraber olmak şöyle dursun, ölmeleri gerekir. Eğer gerçekten ölemezlerse yaşayan ölü olmaları gerek. Hadi, şimdi bana efsane olanların dışında Aşk gösterin demiştim de, ablamın cevabı, ''Sen kara sevdadan bahsediyosun'' olup, vah vah yavrum daha hiç bişey bilmiyosun imaları ile süzüvermişti beni. Bu zamanda, aşık olduğunu söyleyen insanlar bir müddet sonra Yalan Dünya'nın Selahattin'ine bağlıyorlar. Sulunaaaz, olmadıı bebeğiiim. Valla olmadı yaanii. Biz bu aşkı yaptık sandık ama ıııhh olmadııı.Hadi gel de aşkın var olduğuna inan. Geçici hevesler olmadığını kim iddia edebilirdi ki?

 Ta ki severek evlenene kadar. Her zaman mantık evliliği yapacağına inanan biri için sıradışı bir olay. Ama artık Aşkı evliliğin değil, iki insanda bulunan ego adlı canavarın öldürdüğüne inanıyorum.İki tarafda aynıoranlarda fedakarlık yapmalı. Ama eksilmemeli. Nasıl başarılır bilmiyorum ama, başarılamadığı müddetce de mutluluk,huzur gibi hayatımızın anlamı yerine koyduğumuz kavramların yerini, acı,gözyaşı,kırılıp,dökülmelerin alacağı kesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...