8.02.2012

Film Şeridi

                                                                

 Gazetelerde, televizyonlarda ölümden kılpayı kurtulan insanların haberleri çıkar ya hani. Hah işte o insanlara çok pis özeniyorum hatta kıskanıyorum kardeşim. Hepsinin söylediği tek şey: Hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçti. Nasıl ya? Ömrün boyunca nasıl yaşadın da hayatın bir film olup gözlerinin önünden akıverdi. Ben aha kesin öldüm dediğim anda, bomboş bişey hissettim. Bırakın görmeyi bildiğin hissettim. Zaten gözlerde kapalı böyle karanlık bi ortam falan.. 


 İşte bu yüzden çok özeniyorum öyle insanlara. Hayatını dolu dolu,istediği gibi, doğrularıyla yaşayabilen, ölüme giderken bile gözlerinin önüne sinema perdesi kurabilen o insanlar. Aslında ne kadar kıymetlisiniz bazılarımızın gözlerinde....

                                                      (Bu da benim film şeridim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...