Ana içeriğe atla

İşler Güçler

 Sizleri bayıldığım,bittiğim elbise modelleri ile tanıştıracağım. Hepsi birbirinden orjinal, bi o kadar da sevimliler.Tarzlar karmakarışık gibi gelsede bence görmelisiniz. Benim ümidim ise,  bu modelleri ve aklımda biriktirdiklerimi bir an önce çalışarak, stilistlik konusunda kendimi geliştirmem ve blogcuğuma koymam :) Bu ekleyeceklerim karışık olacak, ama ileride daha ziyade vintage tarzını bu blogda bulabileceksiniz... Evet işim gücüm yok bunlarla uğraşıyorum :D
Buyrun muhteşem kıyafetlere :)


Bu benim hitim. Kardeşimin düğününde giymek istediğim bir elbise. O kadar bekleyemeyip arkadaş düğününe dikip de, giysem. Bi de evlenecek arkadaş lazım tabi :)
Bu parça da beni benden alan nadide eserlerden :) Hem fazlasıyla alımlı, hem sade...  Benim sade anlayışım hiç beğenilmez bu arada :D
Çoook tatlı bir model.. İstiyorum işte :(
Bence bu da hem sade hem şık hem de kendini gösteren bir elbise. Pembe boya dökülmüş hissi veren o kumaş sayesinde olmuş herşey..

Mavi ile beyazın harika uyumu...
Söze ne hacet. Sırt dekoltesi kullanmasam da beğenenlerdenim...
Vintage, vintage, vintage...
Vintage de son nokta, ama harika ötesi diyorum başka da birşey demiyorum. Daha bir kaç sene önce ''O ne öylee annee yeaa'' diyen nesil olaraktan, evet hep beğendim ama neymiişş her şeyin zamanı varmış ;)
Ne tatlı renkler ve sen ne kadar tatlı bir elbisesin öylee...
Bittiğim tarzlardan olan bu elbiseciğin rengide pastel tonuyla beni tam kalbimden vurdu.
Rengi, tarzı, herşeyiyle benim olmalı...
Hımm, romantikim ben diye bas bas bağırıyo. Sen bağırmasan da giyerim ben seni bebeğim :)
İddialı ve çok şık. Büyüynce giymeye karar verdim..
Çok şeker ve renk uyumu harika..
Muhtemelen gelinlikmiş ama ben elbise olarak giymeye her zaman hazır ve nazırım :)
Benim kına kıyafetim olmalıydın sen :(
Mutlaka kırmızı bir elbisem olmalı diyenlerdenim. Beğendiğim kırmızı elbiselerde var ama bu bi başka..
Ben sol öndekini çok beğendim. Kına kıyafeti olmalı bence..
Çok hoş..
Falasıyla iddialı ve nadide bir parça..
Nasıl bir sadelik nasıl bir alım. Ben seni giyerim arkadaş..
O nasıl bir sahil,  o nasıl bir saç ve o nasıl güzel bir elbise. Efil efil ya da ifil ifil tabirlerine cuk diye oturan bu fotoğrafa ''O nasıl bir özendirme'' diyerek son noktayı koyuyorum..

Sade, şık ve bir o kadar da etkileyici..












































Yorumlar

  1. Bayildim hepsine gece gece elbise giyevegim tuttu resmen,iyi geldi,tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size iyi gelmesine sevindim. Bazen karşımıza çıkan şey o an ki ruh halimize uygun olmasa da beynimizin içindekileri unutturabiliyor. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Stilistlerden Çizimler (IIlustrations)

O kadar stilistliğe gitmeye çalışıyorum, ediyorum dedim madem, biraz da bana ilham veren görüp de beğendiğim çalışmaları sizinle de paylaşayım istedim. (Bu arada ufak bir not: Ben, çizim tekniklerini yarın öğreneceğim için ve ilk denemelerimden haz etmediğim için ve silüet ve kıyafet duruşunu kavrayabilmek için bakarak çizim yapmayı yeğledim. Yani son zamanlarda ki çizimlerim tamamıyla benim tasarımlarım olmadı.Ama çizimlerimde ilerleme kaydetmeme büyük katkıları oldu. Kısacası siz de elinize kağıt kalem alıp başlayabilirsiniz. Olmadı mı canınızı sıkmayın. Hiç olmadı bana yazın anlayamadığınız noktaları. Yarım doktor misali, ama canınızdan olmazsınız :)     Size yardımcı olabilecek diğer noktalar ise, çizimini gördüğünüz bir modelin kalıbını çıkartabiliyorsanız eğer, yahut pratik olarak değil de direkt modelistlik eğitimi almışsanız kalıbını çıkartıp, dikip, bilmem hangi markanın çook beğendiğiniz ama o çook fiyatından dolayı alamadığınız modelini üzerinizde hep birlikte görebiliriz. Y…

Yaka Yapımı

Stilistlik kursumuzda bu hafta yaka yapımı üzerine yoğunlaştılar. Yoğunlaştılar dememin sebebi ise maalesef malzemem olmadığı için,ve yakın tuhafiyelerde bulamadığım için ortada kalmam yüzünden. Uzun süredir rahatsızlıklarım ve bilumum sıkıntılı sebeplerden ötürü kurslarıma gidememiştim. Malzemelerden de bir  gün önce haberim olunca başka bir yerlerden bulma ümidim de kalmadı. Arkadaşlarım, benim uzun süredir yapmak istediğim yakaları yaparken ben de onları izledim. Biraz çizim yaptım. Birazcık ta dikiş. Gözüm onlarda olunca pek iş yapamadım zaten.

                                                             Yaka kalıp örnekleri:








  Malzemelere gelirsek;

  -Keçe ( Hoca beyaz,krem ve siyah tercih etmemizi istemişti. Bence istenilen renkte keçe kullanılabilir. Hatta bence kumaş çok daha şık olur. Benden söylemesi.)

-İnci (Büyük ve arkası yassı olanları tercih ettiler. Yapıştırabilmek için arkasının yassı olması önemli bir pozisyon oluşturuyor.)



-Silikon tabancası artı silikon almayı unutma…

Salvador Ve Sürrealizm

Bir kaç senedir Salvador Dali ile tanıdığım ve beni içine çekip bir daha da çıkaramayan sürrealist resimler.. Başka ressamlar da var elbet. Ana temanın Dali olmasının ilk sebebi, onunla sevmiş olmam. Bu resimdeki de Salvador amcamız. İşin en güzel tarafı bu fotoğrafın dijital tekniklerle hayat bulmamış olması.
 Bir kaç ay önce Salvador Dali sergisi Tophane-i Amirede idi. Hayalim; nette gördüğüm, beni cezbeden  o zekice çizilmiş resimlerin çok daha fazlasını görebilmekti. Ama neredeyse bütün çizimler benim zekamın fazlasıyla üstündeydi. Eğer güzel sanatlar öğrencisi olsaydım çok şey öğreneceğim kesindi. Maalesef değilim...












  Başlığa bakıp ta, öyle internetten edindiğim bir kaç bilgi ve beğeniyle sürrealizm üzerine ahkam kesmemi bekliyorsanız yanılıyorsunuz. Tek amacım, görmemiş olmanız ihtimaline karşı, bir kaç resim ekleyip sizin de sürüklenmenizi sağlamaktı.