Ana içeriğe atla

Pinterest

  
  Ohh pinterest, diye bir giriş yapıyım ki durumun vehametini kavrayın.  Mutlaka biliyorsunuzdur da, bir de benim gözümden tanıyın pinterest bağımlılığını.

  Yahu pinterest sen nasıl birşeysin? Benim bütün zamanımı çalıp , aa ne kadar güzelmiş, ay bu ne kadar şeker birşeymiş, ohh my.., heyy şuna baksana diyerek saatlerimi harcamam sebep olan sitecan. Hayır bu kadarla yetinsem yine iyi. İnsanları da bulaştırıyorum. Bi gir nolur acayip beğeneceksin, tam senlik gibi cümleler kuruyor, olmadı mesaj atıyorum. Evet şu anda da, yazıyı bırakıp arada resim pinliyorum. Tamam ben çok çabuk bağımlı hale geliyor olabilirim ama bu site herkesi deli gibi bağımlı yapabilecek kapasiteye sahip.

  Ee tabi bu sözlerle ifade edilen bir site anladığınız gibi daha çok kadınlara hitap ediyor. En azından öyle görünüyor. Kategoriler yeterince geniş. Kullanımı gayet basit. Dolayısıyla zaman öldürmek isteyenler için görsel bir şölen haline geliyor.

  Kategori incelemesine gelecek olursak, ev dekorayonu üzerine ilham alınacak çok güzel pinler olduğu gibi, DIY diye adlandırdığımız, orjinal ve kendi kendimize yapabileceğimiz projeleri bir arada bulabilmek, tek tek  blog gezmekten daha az yorucu. Böylece projenin olduğu bloğa kendimizi bir anda atmış bulunuyoruz. Düğün dernek ve bunlarla ilgili efenim ne söyleyim fotoğraf fikirlerinden tutunda masa, mekan süslemelerine, pastalar, kekler, davetiyelere kadar yolu var. Ama kesinlikle nette gezinerek bulabileceğimizin çok çok üstünde. Arkadaşınızın, kardeşinizin düğününde giyecek elbise mi arıyorsunuz alası var. Modaya ait şeyler bol miktarda. Çay masaları, yemek masaları düzenlemeler, vintage'e dair herşey 1940'lar 50'ler....  Tarzlarıyla birlikte. İnsanların en çok şikayet ettikleri şeylerden biri de, yemek kategorisi. Neler var neler. Zayıflamaya mı çalışıyorsunuz? Sakın ama sakın o kategoriye girmeyin! Sanat, mimari kısımları ise ayrıca güzel. Benim en sevdiğim kısımlardan biri ise illustrations sekmesi. Travel fotoğrafları da sizi sizden alabilecek kategorilerden. Dünyayı gezme fitilini ateşleyen harika fotoğraflar var.

  Orada ki elbiseleri görüp ayy,, yapmaktan vazgeçip ben bile dikmeye karar verdim. O kadar çok hoşuma giden ayakkabılar var ki, valla ne yalan söyleyim ayakkabı yapmayı bile hayal ediyorum. Hayır bunlar birşey değil, insanların evlerini DIY projeleriyle ne kadar güzel bir hale getirdiklerini gördükçe yepyeni eşyaların üzerinde oynamalar yapmak istiyorum, hatta o kadar ileri gitmişim ki, en son eşime büfenin üzerinde ki çiçek desenlerinin parlak olması nedeniyle boyamamı ne kadar etkileyeceğini sordum. Tabi ki,saçmalamamalıydım ama itiraf etmeliyim ki hayalim de harrikaydı...

  Evet size de vermiş bulunduğum gazın yeterli olduğunu düşünüyorum. Nolur bi girin, beğenmezseniz çıkın, hehe çıkamazsınız ki :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Stilistlerden Çizimler (IIlustrations)

O kadar stilistliğe gitmeye çalışıyorum, ediyorum dedim madem, biraz da bana ilham veren görüp de beğendiğim çalışmaları sizinle de paylaşayım istedim. (Bu arada ufak bir not: Ben, çizim tekniklerini yarın öğreneceğim için ve ilk denemelerimden haz etmediğim için ve silüet ve kıyafet duruşunu kavrayabilmek için bakarak çizim yapmayı yeğledim. Yani son zamanlarda ki çizimlerim tamamıyla benim tasarımlarım olmadı.Ama çizimlerimde ilerleme kaydetmeme büyük katkıları oldu. Kısacası siz de elinize kağıt kalem alıp başlayabilirsiniz. Olmadı mı canınızı sıkmayın. Hiç olmadı bana yazın anlayamadığınız noktaları. Yarım doktor misali, ama canınızdan olmazsınız :)     Size yardımcı olabilecek diğer noktalar ise, çizimini gördüğünüz bir modelin kalıbını çıkartabiliyorsanız eğer, yahut pratik olarak değil de direkt modelistlik eğitimi almışsanız kalıbını çıkartıp, dikip, bilmem hangi markanın çook beğendiğiniz ama o çook fiyatından dolayı alamadığınız modelini üzerinizde hep birlikte görebiliriz. Y…

Yaka Yapımı

Stilistlik kursumuzda bu hafta yaka yapımı üzerine yoğunlaştılar. Yoğunlaştılar dememin sebebi ise maalesef malzemem olmadığı için,ve yakın tuhafiyelerde bulamadığım için ortada kalmam yüzünden. Uzun süredir rahatsızlıklarım ve bilumum sıkıntılı sebeplerden ötürü kurslarıma gidememiştim. Malzemelerden de bir  gün önce haberim olunca başka bir yerlerden bulma ümidim de kalmadı. Arkadaşlarım, benim uzun süredir yapmak istediğim yakaları yaparken ben de onları izledim. Biraz çizim yaptım. Birazcık ta dikiş. Gözüm onlarda olunca pek iş yapamadım zaten.

                                                             Yaka kalıp örnekleri:








  Malzemelere gelirsek;

  -Keçe ( Hoca beyaz,krem ve siyah tercih etmemizi istemişti. Bence istenilen renkte keçe kullanılabilir. Hatta bence kumaş çok daha şık olur. Benden söylemesi.)

-İnci (Büyük ve arkası yassı olanları tercih ettiler. Yapıştırabilmek için arkasının yassı olması önemli bir pozisyon oluşturuyor.)



-Silikon tabancası artı silikon almayı unutma…

Salvador Ve Sürrealizm

Bir kaç senedir Salvador Dali ile tanıdığım ve beni içine çekip bir daha da çıkaramayan sürrealist resimler.. Başka ressamlar da var elbet. Ana temanın Dali olmasının ilk sebebi, onunla sevmiş olmam. Bu resimdeki de Salvador amcamız. İşin en güzel tarafı bu fotoğrafın dijital tekniklerle hayat bulmamış olması.
 Bir kaç ay önce Salvador Dali sergisi Tophane-i Amirede idi. Hayalim; nette gördüğüm, beni cezbeden  o zekice çizilmiş resimlerin çok daha fazlasını görebilmekti. Ama neredeyse bütün çizimler benim zekamın fazlasıyla üstündeydi. Eğer güzel sanatlar öğrencisi olsaydım çok şey öğreneceğim kesindi. Maalesef değilim...












  Başlığa bakıp ta, öyle internetten edindiğim bir kaç bilgi ve beğeniyle sürrealizm üzerine ahkam kesmemi bekliyorsanız yanılıyorsunuz. Tek amacım, görmemiş olmanız ihtimaline karşı, bir kaç resim ekleyip sizin de sürüklenmenizi sağlamaktı.