1.28.2013

Kadife Elbiseler


  Uzun zamandır, gönlümce kırmızı bir elbise bulamadım. İçimde benim de, istediğim gibi kırmızı bir elbisem olmalıı diye dolanıyorum. Ki bu sene kadifeye takmış durumdayım. Ee kadifeye en yakışan renklerden biri de tabi ki de kırmızı. Bu sene iki beğendiğim seçeneği bir araya getirerek aklımdan çıkarmak istedim ama yine olmadı. Zaten istediğim gibi tek bir yerde karşıma çıktı.  O mağazada her zaman bir çok ürününü beğendiğim Roman oldu. Evet, Torium'da gezerken o kırmızı kadife elbisemi buldum. Hafif çaplı bir çığlık, ve koşar adımlarla içeri girip,

-Ben kırmızı kadife elbiseyi görmek istiyorum. Bir maruzatım vardı da, dedim.

-Bayan, ''Siz bana söyleyin ben ileteyim'' deyince,

-Bu zamana kadar nerelerdeymiş, niye yüzünü göstermemiş, diye sitem ediverdim.

-Sizin suçunuz efendim, dedi kadın. ''İndirime bile girdik. Şu an 279 lira. Ve sadece bir bedeni var.''

 -Tamam, kırmızı kadife elbise, seni almak, gerçekten almak istemiş ve elimden kaçırmış olabilirim. Ama sen olmasan da, çok benzeyen bir arkadaşın benim olacak. Belki de, yan yana dokunmuş ama sen elbise olurken, o kumaş olarak top halinde sarılmış ve bir manifaturacının rafında beni bekliyor.

 Aklım elbisemde, gözlerim diğer elbise modellerine bakarak yandan yandan çıktım mağazadan.

 Şimdi de sizleri, ben de sadece görselleri olan, o bayıldığım kırmızı kadife elbiselerle başbaşa bırakayım..


































2 yorum:

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...