1.25.2013

Masa Dekorasyonu


  Sevgililer günü yaklaşıyor ama ondan da öte her gün sevdiğiniz insanla paylaştığınız güzel bir günün anısı olabilir. Ya da doğumgünü. Evlilik yıldönümlerinden tutunda ilk karşılaştığın ana, ilk aşık olduğun zamana kadar uzar gider bu liste. Siz hangisine daha doğrusu hangilerine değer veriyorsunuz bilemem.

  Aşağıda ki muhteşem görselleri yakında gelecek olan sevgililer günü için mi kullanırsınız yoksa daha özel addeddiğiniz günlere mi saklarsınız? Ya da evet özel günlerde süslemelerime daha çok özenirim ama değer verdiğim diğer insanlarla,arkadaşlarımla beraber böyle güzel sofralarda oturmak benim de hakkım mı diyorsunuz?

  Ben kahvaltılarımdan, yediğim yemeklere kadar geçiştiren taraftanım. Hatta dolapta ısıtılacak yemek yoksa aklımın ucundan yemek yapmak geçmez, atıştırır yemek pişirilmesini beklerdim. Evlendim ettim ama hala evde yalnız olduğum zamanlarda bile  kendime yemek yapmak aklıma gelmez. Hatta olan yemeği ısıtmam bile. Yine de böyle güzel sofralar da yemenin keyfi çok başka olur eminim.

                                                                            Masalar
İki kişilk romantik mi romantik bir masa. Masa örtüsünü yerlerde sürünüyor görmek beni çok mutlu ediyor. Bence artı bir zarafet katıyor. Mumlar ise iki artı katmayı başarmışlar.


 Hımmmm. Ooo, harika bir balkon . Arkada ya da isteğe bağlı önde Eyfel ile harika bir masa. Tabi karşında ki sevgilinse eğer işi zor. Aranızda şu tarz diyaloglar geçebilir;

-Yeter ama karar ver. Ben mi yoksa o demir yığını Eyfel mi?

-Ayy canım ne alkası vaaar. İkinizin de kalbimde ki sevgisi çok ayrı yerlerde. Lütfen böyle yapma!

Şaka bir tarafa, dünyanın yedi harikasından biri de olsa, oraya yüklediğin mana kadar değerlidir. Dahası değil.
(Bu arada dünyanın yedi harikası sekiz olmuştu sanki ama emin olamadım?)


  Sade, ağır ve şık bir masa. Erkekler genelde karmaşık desenlerdem, canlı renklerden haz etmezler. Bence çok ideal. Hele de doğumgünüyse, ve siz de masa süslemelerizi hep pembelerden, kırmızılardan, canlı renklerden yana kullanıyorsanız bu düzeni gördüklerinde çok memun olacaklardır.
.

  Aşağıda ki dantel örtünün aynısı mı yoksa benzerimi bilmiyorum ama English Home'da gördüm. Çok da tatlı görünüyordu. Yeşillliklerin içinde ki bu güzel masalara özenmemek elimizde değil herhalde değil mi?




Bir aile toplantısı ya da yıllardır süren arkadaşlıklar için hazırlanmış bir sofra. Beğendiğiniz fotoğralardan birer tane daha bastırın. Sonra uçlarından birbirleri üstüne yağıştırarak bir kolaj oluşturun. Sonra masanızın üzerine runner niyetine kullanın. Sevgililer gününde de çok şık olacaktır ;)

z


   Sizce de çok romantik değil mi? 



Bu da bir o kadar cici bir masa. Pembelerle bezenmiş bir masa, ne olursa olsun herkesi cezbetmekte. Yalnızca ben mi böyle düşünüyorum?




Ömrünüzdeki her günün, sevdiklerinizle, sevgi dolu geçmesi dileğiyle...























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...