2.04.2013

Mim -1-


  Beni ilk mimleyen süslüvepembedünyam oldu. Öncelikle çok teşekkür        ediyorum. Sonra da sorularımı cevaplamaya başlıyorum..

1- En sevdiğiniz ve sevmediğiniz özellikleriniz neler?

En sevmediğim özelliğim kesinlikle istikrarsızlık. 

Evlenmeden önce istikrarsızlık beni hiç etkilemez hatta gurur bile duyardım. (Gururun sebebi, insanların bir sene içinde yaptıklarını, ben zaten altı ay da yapabiliyordum vs.) Kısacası pek etkilemezdi hayatımı.

Evlendikten sonra ise, istikrarsızlığından etkilenen bir insan var oluyor  ve kendisinin etkilendiği durumlar da hoşnut olmuyor. Doğal olarak.

En sevdiğim gibi duran fakat sevip sevmediğimden emin olamadığım özelliğim ise, her hangi bir şey için bile, bir an da müthiş bir ''yapabilirim'' moduna girmem. 

Olumsuz örnek:, Pet shop'a girince, (bu aralar, evde hayvan beslemekten kaçınan biri olarak) balık,kaplumbağa hatta semender ve kuş alıp çıkabilecek kapasitemin olması.

Olumlu örnek: Dikişten hiç haz etmeyen biri olarak, dikiş kursuna, çok iyi şeyler yapabileceğine inanarak başlamak yapmadığı halde hala kendine inanmak. :D

2- Küçükken kendinize uygun gördüğünüz bir çizgi karakter var mıydı varsa nedir?

Kendime yakın gördüğüm bir çizgi karakter hatırlamıyorum ama en sevdiğim çizgi-dizilerden biri olan Tom and  Jerry 'de kesinlikle Tom taraftarıydım. Tamam Jerry'de severdim ama her kötülüğü yapan Jerry, kahraman olan yine Jerry! Aloooo? Uyuz olurdum.  :D

 3- Çevrenizdekiler sizi tek kelimeyle nasıl tanımlar?

İstikrarsız.

 4- En sevdiğiniz yemek?

 Sebzeler hariç ayırdığım pek bir şey yok :D En sevdiğiniz deyince aklıma birden fazla yemek geliyor. Söyleyecek olsam, uzun zamandır yemediğim için mantı ile başlar, pizza ile devam ederdim.

 5- Pazar gününün sıkıntısını atmak için yaptıklarınız neler?

Pazartesi günü yapacaklarımı pazar gününden yapma hayalleri ve sonra bunu tabiki de saçma bulduğum için gezilecek yer arayışı yapmadan kendini sokağa atma... 

 6- Son okuduğunuz kitap?

Okumaya başladığım bir kaç kitap birden var ama son okuduğum kitap yanılmıyorsam;

Durulmayan Bir Kafa, KAY REDFIELD JAMISON

Kendisi psikiyatrist. Aynı zamanda bipolar (Manik depresif) hastası. Psikoloji kitaplarını sevenlere de sevmeyenlere de kesinlikle öneririm. Kendi hayatını anlatıyor. Kesinlikle sıkıcı değil.

 7- Sizi en çok etkileyen film veya dizi?

Dizi olarak, Kurtlar Vadisi'nde ki o Elif&Ali aşkının kesinlikle etkilediğine inanıyorum.

Film olarak da, 120, Black, 3 İdiots aklıma gelenler. 

 8- Sevdiklerinizi kıskanırmısınız?

Bazen belli etmemeyi tercih etsem de evet kıskanıyorum ya. Allah Allah...

 9- Far mı göz kalemimi mi?

Far daha yeni yeni kullanmaya başladım. Kesinlikle göz kalemi :)

10-  Kardeşiniz var mı varsa nasıl bir duygu?
  
İki adet var. Beraberken kavga ettiğiniz, biraz uzaklaşınca aramaya başladığınız duygular.  Normal de, bi git başımdan diye bağırıp çağırıp, ev de olmayınca nerde diye arayıp durduğumuz için annem bir atasözü söylerdi buraya cuk diye oturan ama bir türlü hatırlayamadım.

11-  Sabah erken kalkmak için yönteminiz nedir?

Alarm kurmak diycem ama...



                                                        Kendinizle ilgili 11 gerçek;
  
-Birine değer verip sevdiğim zaman, geri kalan herkesin yaptığı ve söylediği her şeyi O'nun yanındayken unutuyorum,zerre hatırlamıyorum. Ama O'nun söylediklerini ve yaptıklarını ASLA!

- Sürekli aynı şeyleri yapmaktan nefret ediyorum. Yaptığım şey, biraz sonra eski haline dönüyor ve ben ipin ucunu bırakmaya başlıyorum. 

- Neskafe'ye bayılıyorum. Artık hafta bir içiyor olsam da, neskafe candır.

- Hayalimde artık olacağına inancım azalmış olsa da, her zaman mükemmele yakın olabilen bir karakter var.

- Yarım kalan dil öğrenimlerimi tamamlamak en büyük arzularımdan biri.

-Evet maymun iştahlıyım. Her gördüğüm hatta duyduğum güzel şeyi yapmak istiyorum. Ahşap boyamadan, dekupaja, tezhipten hat sanatına kadar.

-Dünyayı gezmek, en büyük hayallerimden. Ve nedense, yavaş yavaş bunun olacağına inanıyorum. 

- Dünyanın bilmem neresinden gelmiş elin turistinin, benim ülkemi hele de İstanbul'u mu benden çok biliyor ve gezmiş olması gerçeğinden nefret ediyorum.

- Şekersiz yapamam. Çayıma şeker atmaktan vazgeçince çay içmeyi bıraktım. O kadar yani. Jelibonlardan başlar çikolatan çıkarım. Hiç duraksamam.

-  Yine kendi önüme koyduğum en büyük hedeflerimden biri olan hayalimi, şimdiye kadar bunu başarmak için sarf ettiğim çabayı göz önüne getirerek, bir buçuk senelik verdiğim uzun tatili bitirme ihtiyacı.

-Kesinlikle ama kesinlikle bir müddet sonra, su içmek ve nefes almak gibi yeni bir insanla tanışmak, sohbet etmek ihtiyacı hissederim. 

Mimlediklerim: magicpenbloger, modabahar, neslininatölyesi, moraseleti, mehtapkaya, küçükhanımıngüncesi,dikisdersi.


2 yorum:

  1. Canım öncelikle cevapladığın için çok teşekkür ederim.Keyifle okudum,seni yakından tanıdık ne güzel.İstikrarsızlık çok ta kötü değil bence :)Ben de her an her şeyi gidip alabilirim,hiç aklımda yokken bir köpeği bile eve getirebilme kapasitem var :)Her bir cevabı dikkatlice okudum,önem verip,vakit ayırıp cevapladığın için tekrar sağol.Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ben teşekkür ederim beni tanımaya çalıştığın için :)

      Yok ya valla kötü bu istikrarsızlık. Bak bu herşeyi alabilmek çok eğlenceli :D

      Ben de, hem beni tanımak istediğin için, hem de okuyup yorum bırakmak zahmetine katlandığın için çok teşekkür ederim.. :)

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...