Ana içeriğe atla

Dökülme Vakti



  Kendimden bahsettiğim postlarım hep sıkıcıdır. Bu giriş yazısı da, bu postun sıkıcı olacağı konusun da uyarı mahiyetindedir. Benden günah gitti. :)

  2-3 aydır yenilik peşindeyim. Herşeyi, bütün düşüncelerimi geride bırakıp, yapmak istediklerim üzerinde yoğunlaşmak için çaba sarfediyorum. Moral olarak az buçuk başarılı olmakla birlikte, istekleri gerçekleştirme üzerinde pek başarılı olduğum söylenemez. Zira hala istikrarlı değil, dönemsel süreçlerle başarılıymışım izlenimi veriyorum. Tabi sadece kendime.
  Neyse efenim, saçlarımı şu yeni çıkan köpük boyalardan alarak boyadım. Coleston Aşk Alevi. Bir kere berbat bir renk olacağını düşünüyordum ama idare ediyordu. Tahmin ettiğim gibi orta yaşlı kadına dönüşmedim. (Aklıma daha kötü tabirler de geldi. Ta ki saç rengimi görene kadar.) :D Yalnız ben ilk defa boyadığım için mi beceremedim yoksa köpük boyanın karakterimi bilmiyorum ama dip boyam gelmiş gibi bir hava var. Taa saçlarımı ilk yıkadığımdan beri. Saçını köpük boya ile boyayan var mı? Ben mi beceremedim yoksa böyle bi problem çoğunlukla var mı? Biraz önce Coleston köpük boya serisinde renk seçeneklerinin ne kadar bol olduğunu gördüm. Halbuki, Watsons ve Gratis mağazalarında çok daha az seçenek var. Marka seçeneği olmasına rağmen. Ben kırmızı ya da patlıcan moru seçebilirdim halbuki. Görüp, duyarsanız bana da haber verin, lütfen! :)

  Uzun süredir yapmak istediğim fakat yapamadığım diğer şey ise, Bakırköy cumartesi pazarına gitmekti. Geçen hafta bunu da başardım. Ama zaman o kadar çok çabuk geçti ki, ne doğru düzgün pazarı gezebildik, ne de gördüğüm güzelim kumaşlara bakma fırsatım oldu. Bu ay, gündüz harika bir hava oluyor ama akşam olmaya görsün, titretiyor insanı. Pazarın kıyafet kısmını gezemediğime değil de, kumaşlara bakamadığıma acayip üzülüyorum. Çünkü, göz ucuyla gördüklerim bile beni benden aldı. Eğer yolunuz düşerse ya da merak edip uğramak isterseniz, tavsiye ederim. Çok geniş bir pazar. Aklımda olan diğer şeyler ise, çantalar. Doyamadığım aksesuarlardan biri. Doyabilen olduğunu da zannetmiyorum zaten. :)


 Diğer bi yenilik ise dikiş makinem. Bir-iki gün önce getirdi eşim. Janome TR1018. Daha denemeye fırsatım olmadı. (Bu fırsatım olmadı kelimeleri çok sahte ya. Bal gibi de oldu. Misal şu an. ) Diyeceğim o ki, daha kullanmadım. Kullanan varsa azıcık övsün bana. İhtiyacım var. Bak kötülemeyin valla moralim çok pis bozulur. Gittigidiyor'dan 279 liraya alabilirsiniz. Teslimatta falan da hiç sorun olmadı.

 Cuma günü Burda Klasikler dergisinde bulunan lacivert elbiseyi kırmızı sert bir kumaştan kestim. Hafta sonu teğellemem gerekiyordu. Ama çantamdan bile çıkarmadım. Yarın sabah kursa gitmeyip teğellemem ve giyip gitmem lazım. Sonrası makinemin marifeti olcak inşallah...

  Yeni bir şey daha: Nihayet yürüyüşe başladım. Dört günde üç gün istikrar var. Umarım devamlılığı sağlamaya devam edebilirim.

  Bu kadar söylendiğim yeter. Eğer buraya kadar okduysanız sabrınıza hayran kaldığımı söylemek isterim. Bir de, bol yeniliklerle dolu, sağlıklı günler dilerim....

NOT: Tüm görseller google amcamızdandır. Bu arada amma reklam yapmışım yahu...

Yorumlar

  1. Yeni makşnen hayırlı olsun. hünerlerini görmek için sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hüner kelimesi benim için çok iddaalı. Söyleyim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Stilistlerden Çizimler (IIlustrations)

O kadar stilistliğe gitmeye çalışıyorum, ediyorum dedim madem, biraz da bana ilham veren görüp de beğendiğim çalışmaları sizinle de paylaşayım istedim. (Bu arada ufak bir not: Ben, çizim tekniklerini yarın öğreneceğim için ve ilk denemelerimden haz etmediğim için ve silüet ve kıyafet duruşunu kavrayabilmek için bakarak çizim yapmayı yeğledim. Yani son zamanlarda ki çizimlerim tamamıyla benim tasarımlarım olmadı.Ama çizimlerimde ilerleme kaydetmeme büyük katkıları oldu. Kısacası siz de elinize kağıt kalem alıp başlayabilirsiniz. Olmadı mı canınızı sıkmayın. Hiç olmadı bana yazın anlayamadığınız noktaları. Yarım doktor misali, ama canınızdan olmazsınız :)     Size yardımcı olabilecek diğer noktalar ise, çizimini gördüğünüz bir modelin kalıbını çıkartabiliyorsanız eğer, yahut pratik olarak değil de direkt modelistlik eğitimi almışsanız kalıbını çıkartıp, dikip, bilmem hangi markanın çook beğendiğiniz ama o çook fiyatından dolayı alamadığınız modelini üzerinizde hep birlikte görebiliriz. Y…

Yaka Yapımı

Stilistlik kursumuzda bu hafta yaka yapımı üzerine yoğunlaştılar. Yoğunlaştılar dememin sebebi ise maalesef malzemem olmadığı için,ve yakın tuhafiyelerde bulamadığım için ortada kalmam yüzünden. Uzun süredir rahatsızlıklarım ve bilumum sıkıntılı sebeplerden ötürü kurslarıma gidememiştim. Malzemelerden de bir  gün önce haberim olunca başka bir yerlerden bulma ümidim de kalmadı. Arkadaşlarım, benim uzun süredir yapmak istediğim yakaları yaparken ben de onları izledim. Biraz çizim yaptım. Birazcık ta dikiş. Gözüm onlarda olunca pek iş yapamadım zaten.

                                                             Yaka kalıp örnekleri:








  Malzemelere gelirsek;

  -Keçe ( Hoca beyaz,krem ve siyah tercih etmemizi istemişti. Bence istenilen renkte keçe kullanılabilir. Hatta bence kumaş çok daha şık olur. Benden söylemesi.)

-İnci (Büyük ve arkası yassı olanları tercih ettiler. Yapıştırabilmek için arkasının yassı olması önemli bir pozisyon oluşturuyor.)



-Silikon tabancası artı silikon almayı unutma…

Salvador Ve Sürrealizm

Bir kaç senedir Salvador Dali ile tanıdığım ve beni içine çekip bir daha da çıkaramayan sürrealist resimler.. Başka ressamlar da var elbet. Ana temanın Dali olmasının ilk sebebi, onunla sevmiş olmam. Bu resimdeki de Salvador amcamız. İşin en güzel tarafı bu fotoğrafın dijital tekniklerle hayat bulmamış olması.
 Bir kaç ay önce Salvador Dali sergisi Tophane-i Amirede idi. Hayalim; nette gördüğüm, beni cezbeden  o zekice çizilmiş resimlerin çok daha fazlasını görebilmekti. Ama neredeyse bütün çizimler benim zekamın fazlasıyla üstündeydi. Eğer güzel sanatlar öğrencisi olsaydım çok şey öğreneceğim kesindi. Maalesef değilim...












  Başlığa bakıp ta, öyle internetten edindiğim bir kaç bilgi ve beğeniyle sürrealizm üzerine ahkam kesmemi bekliyorsanız yanılıyorsunuz. Tek amacım, görmemiş olmanız ihtimaline karşı, bir kaç resim ekleyip sizin de sürüklenmenizi sağlamaktı.