4.26.2013

Bahçe Dekorasyonu

 

 
  Bahçe ve balkonlar yazın vazgeçilmezleri arasındadır. Ağaçlar, çiçekler hatta balkonlar da minik domatesler, fesleğenler ile bahçe havası verilmeye çalışılmış çok da yakışmış sebze ve meyveler. Sizi bilmem ama ben ferforjeli masalara, sandalyelere bayılan biri olarak oturacağım balkona rahat birşeyler isterim. Yayılıp dinlenbileceğim, upuzun yattığım da yan binada ki bilmem kim abiyle beraber sigara içiyormuş hissine kapılmadan, dikizlenmeden ve dikizlemeden rahat rahat akşam yemeğimi yiyebilecek, çayımı yudumlayabilecek bir balkon. Şu an oturduğum eve ilk girdiğimden beri bir gram içim ısınmadı. Hala da ısınamıyor. Bu balkon olayı da bir eksi daha koyuyor.

 Size balkonunuzda veya bahçenizde keyifli kahve hüpletmeler efenim... Balkon dekorasyonu ile çok post gördüm. Ben de bahçe ve bahçede masa dekorayonu üzerine yoğunlaşmaya karar verdim. Görseller yine önceden toplanmış. Kaynaklar yok. Kısacası tüm görseller alıntıdır..











4 yorum:

  1. harıkalar hepsı super keske bahcelı evım olsa ınsan cok ozenıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Ben de çok özeniyorum. Bakımlı bir bahçe. Çiçekler, meyveler, azıcık sebze güzel bir masa, rahat sandalyeler... Neyse bu kadar yeter.. :)

      Sil
  2. ilk görselin rengi...
    bu sene mercan rengine tutuldum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın pastel renklerin arasına canlı renkler çok iyi geliyor :) Ben o görselin kendisine de vuruldum valla :)

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...