4.22.2013

Sandviç Pasta / Sandwich Cake (Pinterest)

 Sıcak sıcak. Pinterest'te şimdi gördüm. Harika görünüyor değil mi? Kahvaltıya gelen arkadaşlarıma ikram etmek için ne kadar şık bir sunum olur. Hayal edin. Arkadaş,eş,dost, aile... Artık gönlünüzden kimler geçerse. Salonunuzun masasını en güzel örütünüzü yaymışsınız. Ortaya kahvaltılıklar, poğçalar, simitler, çaylar, kekler.. Her şey herkesin hayal ettiği gibi. Ama bu sıra da güzel bir sürprizle masanın ortasında harika mı harika görünen bir pasta duruyor. Hayali benden, nasıl yapıldığını göstermesi pinterest teyzemizden, uygulaması sizden... (Google benim amcam olur. Pinterest'i de teyzem yaptım. Pinterest deyince kulağa amcaymış gibi geliyor mu? Iııı gelmiyor... :D )



8 yorum:

  1. çok değişik bir fikir :S ama çok hoşuma gitti benim. ne ararsan var salatalıktan karidese kadar .etrafına sürdüğü ne acaba süzme yoğurda benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peynir olabilir mi acaba? :)

      Ben yapsam peynir,salatalık,domates,zeytin, jambon gibi klasikleşmişlerin ötesine geçmezdim. Öğlen ya da akşam için olacaksa ton balığı olabilir :))

      Sil
    2. belki bir çeşit krem peynirdir bilemedim ben onu :) bu zaten çok malzemeli yaa bu kadar çok karıştırmaya gerek yok mideyide bozarsın yani :-)

      Sil
    3. Doğru. Biz yiyemeyiz ki. Yani kim de bu kadar mide var bilmiyorum.
      :D

      Ben de bilemedim. Yaparsak eğer öğreniriz herhalde :))

      Sil
  2. Pasta deyince hep tatlı mı gelmeli insanın aklına çok hoş bir fikir tutum ben bunu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ispanaklı,kabaklı pasta derken sandviç pasta da gördük işte. Bu sefer ciddi ciddi tuzlu hemde. :)

      Sil
    2. Ispanaklı çok güel oluyor ama bak canım çekti şimdiiii [-(

      Sil
    3. Ispanaklıyı ben de seviyorum. Yapımını bilmiyorum ama. :)

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...