5.27.2013

Çığlık Odası

  Hayatım da olmasını istediğim en güzel şey (maddi olarak) bu olsa gerek. Çok çok güzel olurdu.

  Şöyle anlatayım. Herşey yine birikmiş,bunalmışsınız, sessiz çığlıklarınızın beyninizde ki yankısı bile yetmez. Boşlukta bağırdığınızı hayaletmniz yetmemeye başlar eninde sonunda. Kaçarı yok.

  İşte bu durumlar için, her eve ufak, ses geçirmez, duvarları ve yerleri acıtmayacak, şekilde döşenmiş ve en önemlisi (kesinlikle) penceresi olmayan bir oda. Sinirlendin, moralin bozuk, sıkıntıdan patlayacak duruma geldin, beynin buharlaşmak üzere, ne sessiz çığlıklar, ne de akıttığın gözyaşları işe yaramadı mı gireceksin odaya nefesin tükenene, yığılıp kalana kadar bağırıp çağıracaksın. Kimse duymadan. Ne bir komşun duyup, laf söyleyecek, ne  bir çocuk korkup ağlayacak, ne de her şeyi yavaş yavaş anlamaya başlamış bir gencin hayatla ilgili korkularını perçinleyeceksin.

  Bence tüm insanlığa lazım olan bir oda. Sadece her eve değil, ofislere, holdinglere de lazım.

Kapanış eğlenceli olsun bari dedim :)

10 yorum:

  1. Evet ya, gercekten guzel fikir.Gir içeri, at öfkeni geri çık melâike gibi:)Apartman hayatında mahremiyet filan hikaye oldu maalesef.Psikopata bağlayıp dikkatli dinlesen komşunun günde kaç kere tuvalete gittiğini bile öğrenirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Apartman hayatında ki mahremiyetsizlik apayrı bir başlığı hakeder derecede. Valla biz de dikkatli dinlemeye gerek yok. Her şey olduğu gibi ortada. Hem de yatak odasından :D

      Banyoya girdiğin zamanda hangi kattaki komşu banyo da e onuşuyo, ne yapıyo, çocuk ne dedi, her şeyi duyabiliyorsun.. :D

      Diğmi ama. Gayet güzel bir fikir :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Kesinlikle yarayacaktır. Bir kere anneler bu fikre bayılacaklar. Hem çocuklar için de arada oyun odası olarak kullanılabilir. Malum her yer yumuşacık. Kendilerini duvardan duvara vurur, enerjilerini atarlar. Saat sekizde başlasalar dokuz da mis gibi uyuyor olurlar. Bir anne bundan başka ne ister ki?

      İster tabi. Gün için de, sinirlendimi çocuklara bağırmadan, çığırabileceği bir mekan vardır artık.

      Çekilin ben geliyorum :D

      Sil
  3. Benim de böyle bir şeye ihtiyacım var sanırım :)Bu fikri çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dee. İhtiyaçtan doğan bir istek zaten :)

      Sil
  4. Bana çığlık değil de ağlama odası lazım bu aralar çok duygusalım bu aralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da olur. Eğer bağıra bağıra ağlıycaksan. Ama eğer sessizce gözyaşı dökmek istiyorsan ev de kimsenin olmadığı bir zamanı seçmen daha ucuza gelir :D

      Senin duygusal olman normal. Bence tadını çıkart. Herşeye hemen ağla. :)

      Sil
  5. Ben o odadan çıkmamki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok o kadar da değil. O zaman ben fikri geliştiriyim. Mesela üç saatten sonra alarm çalsın :) hem oksijen kalmaz o odada :)

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...