6.02.2013

Gezi Parkı


 Her şey bir yere kadar ama gazetelerde, haberlerde,sosyal ağlarda bunları gördükçe çılgına dönüyorum. Asıl o zaman kafa göz dalasım geliyor. Hem onlara hem de bizim büyük büyük gazetelerimize bu haberleri, onların  uşakları kıvamın da verdikleri için. Güya kafa tutuyorlar. Lan sen kendi hükümetine kafa tutup eleştirdiğin gibi,  Amerika'ya zırta pırta hepsine aynısını yapacaksın. Ne demek mi?    
 Vatandaşının yanında olan büyük gazetemizin haberine buyurun. Lafım sadece bu gazeteye değil. Devamlı bu gazeteyi okuduğum için yanlışı kaldıramıyorum..  


      Beyaz Saray, Taksim Gezi Parkı'ndaki olaylarla ilgili Türk yetkililere "itidal" çağrısında bulundu. 

Beyaz Saray Ulusal Güvenlik Konseyi Sözcüsü Laura Lucas tarafından yapılan açıklamada, barışçıl halk gösterilerinin demokratik ifadenin bir parçası olduğunu belirtildi. Açıklamada, "kamu otoritelerinin sorumlu ve itidalli davranmalarını bekliyoruz" ifadesi kullanıldı.



  Sana ne ? Benim ülkemde ki, demokrasiden sana ne? Biz kendi çapımızda her zaman yaptığımız gibi hallediyoruz!! Benim ülkemde ki, insanlar terör yüzünden şehid olurken demokrasin nerelerdeydi ? İtidal çağrısıymış. SEN BENİM İÇ İŞLERİME KARIŞAMAZSIN!!!

  Bütün ülkeler birden bize destek olmaya başladı .Hepsi de kılını kıpırdatmayan ..... . Kusura bakmayın ama haber kanallarının vs. bu saçma sapan şeyleri tepkiyi bırakın, kabullenerek vermelerini hiç ama hiç kaldıramıyorum.Nasıl bir habercilik anlayışı. Haa, bir de bunları marifet zannedip her türlü sosyal ağda paylaşanlar var ki, neyi savunduklarının farkındalar mı, yoksa...? Bence ezber. Az daha aklınızı kullanın. 
İÇ İŞLERİNİZE KARIŞTIRMAYIN!!!

  Not: Bu ülkelerin bu lafları, gazları hayır değil. Şimdiye kadar görmedik. Ona göre. Herkes kendine çeki düzen versin.Kitle halindeyken ufak bir kıvılcımın nelere kadir olduğunu tüm dünya bilir. Zamanın da çok çekmişiz. Aman dikkat.. (Sadece vatandaşa söylemiyorum burada.Herkes ayağını denk alacak!)





2 yorum:

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...