6.04.2013

Vialand ve Gezi Parkı İçin Küçük Bir Not

 Hafta sonu Vialand'e uğradık. Tema Park daha açılmamış. Avm'yi açmışlar. Üstelik açmamaları gerekirken açmışlar. Bu izinleri nasıl ve nereden almışlar çok merak ettik açıkcası. Şikayetimiz de yaptık. Buyurun görsellerle anlataym bu vahim durumu sizlere.


Avm açık konumdayken ve içeride yüzlerce insan varken asansörler yapılmaya çalışılıyordu..


Kablolar, kablolar....

Cam tuzla buz olmuş, konumun yüksekliği ortada zaten...

Burada yüzlerce çocuk var. Bu ne hal?

Acaba yeri orası mı?




Otoparktan bir görüntü. Elektrik kablasu dışarıda sallanıyor, zemin ıslak. Bu görüntüleri arabadan çektim gördüğünüz gibi.






Otoparktan çıkış bile bu halde..





Avm içinden asansörler.


Avm içinde ki derzler  daha kapatılmamış..



 Avm'nin mimarisini ve açık hava oluşunu çok sevdim. Gayet ferah. Bana İzmir'de ki bir Avm'yi hatırlattı. Ama adını bir türlü hatırlayamadım.

 Sağduyulu, oyunlara gelmeyen, gerçekten ağaçları korumak isteyen bir Türkiye dileğiyle... Gerçek aktivistlerimize ise kolaylıklar diliyorum. İşiniz çok zor...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...