11.18.2013

Sıkıcı Bir Bitli (Evet Yine)

 İş yapmanın düşüncesiyle boğuşmanın nasıl uyuz bir şey olduğunu biliyor musunuz? Muhtemelen. İşi yapsam rahatlayacağım ama yok illa birikecek o iş. Sonra koca koca listeler yapılacak. Ama  içlerinden üstü çizilecek bir kaç madde olacak. Sadece bir kaç tane. Karamsarlık zaten diz boyu. Azıcık kafanı kaldırmaya kalksan, mutlaka eğecek bir konu çıkar gelir. Kendi hayatın, kendi seçimlerin. İlla eğilecek o kafa aşağıya.

 Ya efenim ben yine aynı konumlardayım.Her zaman ki gibi gıcık, karamsar, sıkıcı vs vs.. Bebek alışverişi yapmak istiyorum bol bol. Keşke annem almasaymış diyorum. Alınacak bir sürü şey duruyor ama ben de hala adam akıllı bir planlama yok. Ne istediğime, hangisini daha çok beğendiğime karar veremiyorum. Misal hediyelik olacak süsler. Şimdi bir çoğu hoşuma gidiyor. Ne alsam modunda takılıyorum. En sonunda hepsinden beşer tane alıcam o olacak. Ne komik olur ama. Sanki bebek mevlütlerinden ya da görmelerinden toplanmış gibi.

 Şu Ali expres var ya. Biliyorsunuzdur muhtemelen. İlk Şirret Şerbet'te görmüştüm. Post hazılamıştı. Çok hoşuma gitmişti. Aklıma geldi, girdim siteye. Bakındım. Sonra da, amaan tekstil Türkiye'de ucuz ki zaten deyip çıktım. Sonra bir daha girip bebek  kıyafetlerinde 120 sayfa devirdim. Tamam Türkiye'de de bulunabilir ama çok gezeceksin çook. O fiyata bulmak için belinin, kıçının ağrımaması gerekiyor. Hele yürüyünce karnına saplanan sancılar. Ohh noo.. (Doktor boşuna kızmadı bana doğumu çağırma diye. Haklı kadın ya.) Neyse, 120 sayfa gezdim de ne oldu? Bir adet elbise aldım. Emin olamadım kalitesinden. İşin kötü tarafı her zaman satıcı değişecek dolayısı ile zaten kaliteyi hiç bir zaman anlayamayacağım. Ama çok cici bir şey. Böyle pembe, üstünde cupcakeler falan. Yeme de yanında yat cinsinden :) Ahanda bu:


 Bebek gelecek ben de hala tık yok. Yavruum beniimm. Lilililli :P

4 yorum:

  1. aa ne güzel bir haber bu! Tebrik ederim,hayirlisiyla oda cikar gelir birgün merak etmeyin,aslinda keske daha cok kalsalar diyorum ben ama son aylarda zordur yani,elbiseniz bir harika,yanliz daha erken diye düsünüyorum ben,yani ben bu tarz seyleri sonraya saklamistim,hem hediyelerinizde cok olur belki cogunu giyemez bile,tabi bu benim nacizane görüsüm,heyecan dorukta olunca alisveriste kacinilmaz oluyor sanirim,iyi ve güzel haberlerinizi bekliyoruz,sevgiler size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :) Evet ya, ben de bir kaç hafta önce olsa da sevsek artık derken, şimdi içimde olması o kadar çok hoşuma gidiyor ki, şimdiden, doğunca elimi tekmeleyerek buşmaya çalışmasını.. özlemeye başladım :(

      Yok yahu yedi aylık olduk ama bir iki kıyafetin dışında 0-3 ay arası bişeyi yok. Bu elbise de büyük görünüyor ama 3-6 ay arası. Tam yazın giyeceği gibi. İnşallah :)

      Yalnız herkes sizin gibi hediyede gelecek nasıl olsa diye diye alışveriş yapmadım. Bu gidişle dımdızlak kalacak benim bebe :D

      Sil
  2. Bitli Turistim,

    Şimdi Leyla'nın sayfasında okudum senin de güzel haberlerini. Kutluyorum. Hayırlısıyla bebişini kucağına aldığın an bütün bu türden sıkıntıların ne kadar boş olduğunu sen de göreceksin. Bunlar çok normal. Şimdi güzel olayların arefesinde ve heyecanında olmandan kaynaklanıyor pek çoğu.
    Tekrar tebrik ediyor, sağlıkla, neşeyle bebişine kavuşmanı diliyorum.
    Eğitimdi, siparişti derken çok ihmal etmişim güzel arkadaşlarımı. Umarım affolur.

    Çokkk sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah dediğiniz gibi olur herşey. Kızımdan başka birşey düşünmem :)

      Estağfirullah efendim ne demek. Asıl sizlere kolay gelsin. Ne güzel uğraşlarınız var. Yoğunluk candır. :)

      Size de sevgiler :)

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...