1.18.2014

Mutfaktan Bahçeye Açılan Pencere #blogfırtınası6

 ( Blog fırtınasının tamamını yapmayı çok istedim fakat öyle ya da böyle yapamadım.Ama önümde mis gibi liste duruyorken, ne yazsam diye düşünmeden yazabilecekken çook geç de olsa yazmak istiyorum. Konular çok güzel bence herkes konu sıkıntısı çekene kadar fıstık gibi yazılar çıkartabilir. Tamamını yazmak inşallah bir daha ki blog fırtınalarına nasib olur. )

  Mutfakta penceremin önünde duruyorum. Yere kadar uzanan pencerelerim güneş ışığını o kadar davetkar bir cilveyle içeri alıyor ki, anlatımı tarifsiz. Bembeyaz perdelerimin sağa doğru kayışının ahengi bile tartışılmaz. Ya penceremi ardına kadar açıp, ayağımı uzattığımda çimlere basarken aldığım o haz? Dayanılmaz!  Bahçemde rengarenk çiçekler. Taptaze bahar kokusu. Ağaçların yeni yeni yeşillenmeye başlamış, taptaze yaprakları. Ahh.

  Ve tabi benim elimde kahvem. Üzerime aldığım sabahlık bile ortama uyum sağlamış renkleriyle. Upuzun saçlarım en doğal haliyle, hafif rüzgarda adeta dans ediyor. Ağaçlarla konuşuyor sanki. Ya da pespembe güle nazenin yapıyor gel koynuma diye.

  Kucağımda mutluluktan gülümseyen kızımı yavaşça minderinin üzerine bırakıyorum. Bize sabah çoktan olmuş da, ben kahvemi ancak içebiliyorum. Oyuncakları ile oynarken, bir gözüm mink kızımda kahvaltı hazırlıyorum kendime. Kedimizin ve köpeğimizin maması çoktan verildi bile. Herkesin önceliği var evde anneden başka. Bebeğimin yanına kuruluyorum. Evet o salkım söğüt ağacının dibine. Kahvaltıdan önce ilk ısırık kızıma. Aaa kızım bu kokuda ne? Şaka yapıyorsun değil mi?

 Bundan sonra istediğin kadar hayal kuracak evlerin olsun Bitli. Sonunda yine kahvaltını bile yapamadan kokular duyacaksın :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...