10.16.2014

Elma Şekerim #80şükürvesilesi 1

  Günün çorbasından arakladım bunu. Daha görür görmez benim hayatıma da böyle bir dokunuş gerekli dedim. Ben sormaya fırsat bulamadan izin alınmış aynı isim altında taglenmeye bile başlanılmış. Çok sevdim ben bu hashtagi. Günüme çook güzel dokunuyorsun Günün Çorbası. Yazılarını da, seni de, tamam kabul en çok Arca'yı seviyoruz. (Bizim evde bir Arca'nın, bir de Ahmet ile Melike'nin adı hiç eksik olmaz. Şimdiler de bir de Sema Günel'in üçüzleri. :)
 

                                                          
 
  Benim ilk şükür vesilem kızım. Bebeğim, herşeyim, hayatım. İlk odama getirildiğinde tavşan demiştim. İlk adı tavşandı anlayacağınız. Elma şekeri, pamuk şekeri, prenses, nazlı kız, elma kafa, portakal kafa, pamuk prenses ve enn çok da bu ara balkız. Sevilirken o kadar çok bal deniliyor ki  bugün bal derken yakaladım. Benim tonlamamı aşkıııım derken ı harfinin incelmesini hebiluuııı diyerek taklit eden balköpüğüm benim. Bak yine aşka geldim.

  İlk kelimelerini de yazayım buraya. Anne, mama, baba, bebe. Arada bir vaa alla gibi birşeyler de söylüyor ama bakalım ne zamana  konuşacak. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...