10.16.2014

#hergüneyenioyuncak


 Bugün  fotoğraf çekerken onu instagram da paylaşasım, paylaşırken de böyle bir hashtag koyasım geldi. Güzel oldu sanki. Sevdim. Hashtaglerle yaşıyorum. Onla olmasa ne yapardım? Biraz önce şükür vesilesi diyerek seksen gün kadar, şikayeti az buçuk yasaklamış oluyorum sanki. Yoksa ooo. :D

 Balkızın eline bir mug verdim. Baş harflerimizin treninin başını da çuf çuflayarak törenle mugdan yapılma garajımıza koyduk. Başka oyuncaklarla da yaptık ama en çok bunu sevdim ben. Balkız mı? Onun için fark etmez. Hepsi iki dakikalık heves. Maymun iştahlımı olacak ne? Kime benzediyse artık?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...