12.24.2014

#hergüneyenioyuncak

 Oynasın diye evi önüne döküyorum ama yorgunluktan fotoğraf çekmeye elim varmıyor. Zaten fotoğraf makinesini elime aldığım gibi makineyi isteyip verdiğim kadarıyla yetinmeyip ağlamayla son bulduğu gibi üzerine bir de hiç flu olmayan bir fotoğraf çekemediğim için oflayıp pufluyorum. Bunların biri taze diğeri eski ama bloğumda da olmalılar. Zaten kırk yılda bir paylaşıyorum her yerde olsun..


  Güya hanfendiye yastıklardan ev yaptım. Hiç sallamadı. On aylık bebe anlamıyormuş. He zaten pek bir şeye de benzediğini söyleyemem. Belki ondan anlayamamıştır.


Benim içdiğim kahvenin kupası mutaka ama mutlaka hanfendinin oyuncağı olmalı. Kurtuluş yok. Eh annesi eline bir de elma verirse bücürük de hemen şekil yapar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...