1.19.2015

2015 -Kendime Eleştiriler 1-

 


   İstikrar, kolay hedef dedik tamam da bu eksikleri tamamlama olayı işin cılkını çıkarıyor. Bir kez daha anladım. Beş günlük eksiğim var kitaplarda ama eksik tamamlamak yerine daha çok sallıyorum. Bundan sonra eksik tamamlamak kalsın. Günlük yapılması gerekene çok az miktarda eklenerek belki denenebilir. Eğer yine ters teperse eksik kelimesini hayatımdan çıkartmayı planlıyorum. En temizi.

 Ayrıca kitap değişimine gittim. Köprü  dizisini az buçuk izlediğim halde kitabını okumaya kalkışmak hataydı. Bıraktım. Şimdi Dostoyevski ''Ecnebiler'' okuyorum. Yetmiş sayfa kadar okudum. Klasiklerden açtım seneyi bu sene kaç kitap okurum merak ediyorum. 

 Evde  elimden kaçırdığım bir düzen var ki bu beni kaosa sürüklüyor. Neredeyse bir aya yakındır belli bir düzen içerisinde ilerlemişken, bir gün elimden bırakmam neticesinde, her şey en berbat hale gelmiş gibi. D vitamini eksikliği beni çok fena yapıyor. Vücudum alarm veriyor adeta. Artık dördüncü iğnemi de olduktan sonra normal düzeye çıkacağını umuyorum. Vücudumda aşırı ağrı, yorgunluk hissetmeden yaşayacağım inşallah. Normal,sağlıklı bir yaşama ne kadar kolay, hasret kalabildiğimizi bir sene içerisinde çok güzel anladım. Bir daha anlamak zorunda kalmaktan korkmuyorum desem yalan olur. Böylece normal anne, normal eş, sağlıklı bir psikolojiye, oyun imkanlarına ve gıdaya sahip çocuk, düzenli ev, düzenli yemek, ve artık arkadaşlarla buluşup sosyalleşmeyi ön plana çıkarma, kızımın arkadaş potansiyelleriyle buluşup sosyalleşmesi, hobilerime istediğim sıklıkla bakabilmek.... hıhı evet yine süper anne. Bu sefer olduğu kadar ama. Yeri geldiğinde yardımla. Bu yaşta bunları yardımla başarıyor olmak bir eksiklik değil. Önce bi bunu anlamam lazım. Eksik kelimesini hayatımdan çıkaracağım demiş miydim?

 Üç beş post önce hikaye yazmaya karar vermiştim ve bunu geçen haftalarda nihayet  hayata geçirmeye başladım. Az da olsa hikayeye başlayabilmek insanın üzerinden bir yükü kaldırıyormuş. Tabi diğer bir yükü yükleyerek. Ama bu yük güzel,eğlenceli bir yük.
  
  Blogda yapılmış diy projelerine hatta yapımlarına yer verip de hiç proje paylaşmamak hiç hoş değil. Yeni diy projesi (kitaplık) düzenlenip, fotoğraflanıp blogda en kısa zamanda paylaşılmalı. Şu ölü toprağını üzerimden atamıyorum bir türlü. Yeter ya. Ergen gibi depresif depresif. 
  
  2015 BENİM MUTLU OLDUĞUM, MUTLU ETTİĞİM VE BİRER BİRER HESAP KAPATTIĞIM YIL OLACAK. 

   O yüzden yapmam gereken çok şey var. Uzun sürecek projeler elimde sürünmemeliler. Başlamalı ve göz açıp kapayıncaya kadar bitmeliler.İşte o kadar.

  Şükürlere gelirsem, yılbaşından bu yana tam olmasa da, bir milat olan istikrarıma, ev içi düzeni oluşturmaya çalışıp belli miktar ve seviyede başarılı olmama gelsin bu iki şükür. Beş oldu geriye kaldı yetmiş beş. Oh daha çok varmış..

 

2 yorum:

  1. Evde bir gün ipin ucu kaçsa hemen her yer dağılıyor ne yazık ki.

    Kitaplık fotoğrafı bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef, hala yakalamış sayılmam :)

      Ah en kısada inşallah :)

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...