1.13.2015

2015 -Kitaplar-

Pinterest'ten alıntıdır.
 Kendime istikrar konusunda verdiğim telkinlerin başarılı olduğunu gördüğüm güzel bir başlangıç yaptım. En büyük sebebi bebeğim. O olmasa yapamazdım. Çünkü her istediğim şeyi istediğim vakitte elde edebileceğim zannetmekten vazgeçtim. Kitaplar üzerine bu sene koyduğum ufacık hedefler bunlar.

 1- Hedeflerimi düşük tuttum. Mesela başucu kitabı olarak okuduğum iki adet kitabım var. Her gün sadece 1 sayfa okunacak. Bildiğiniz bir sayfalardan değil tabi. Normal bir kitabın altı sayfasına denk gelir bir tanesinde. Diğeri iki sayfa kadar eder. Ama mühim olan bazen o kadar bile okuyamadığım. Fakat sürekliliği sağlamamın en büyük sebebi telafi edilebilir olması. Ben telafi etme uğruna aşırı abartıp hiç bir şey yapamayangillerdenim. Dolayısıyla şu an her şey muhteşem görünüyor. (1200 ve 500 sayfa)

 2- Bir sayfa okuma hedefi koyduğum fakat beş sayfaya kadar çıktığım bir kitabım var. Osmanlıca bir kitap. Hız ve anlama kabiliyetimi daha fazla düşürmemek adına okumak istediğim kadar yarım bırakılmış kitap vicdan azabı, dağlar gibi bir yük omuzlarımda. Bitirmek lazım. Daha da önemlisi anlamak lazım.
(500)

 3-Kısa olup daha çabuk bitirilmesi öngörülen kitaplar. her gün iki sayfa okunması yeterli.(400)

 4- Roman ya da dikkatimi cezbeden herhangi bir kitap olarak boş bıraktığım hedef. Her hafta bir tane diye düşünmüş olmakla beraber kızımın elimde gördüğü kitabın üstüne atlaması, okumama kesinlikle izin vermemesi neticesinde yapılabilir görünmüyor. (Elime aldığım her şeye aynı tepkiyi veriyor.) Ayşe Kulin/Köprü başladım. (Hedefe ulaşılabilirlik hangi düzeyde mümkün olursa ona göre madde güncellenecek.)

 5- On beş günde bir hedefe ulaşılıp ulaşılmadığı kontrol ve eksikler telafi edilecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...