2.04.2015

2015 Ocak Ayı İstatistiklerim


Kar da yağdı. Evet fotoğraf yamuk ve çok rahatsız edici..

1- Baş ucu kitaplarımdan 31+11+31+13=86 sayfa okumuşum.

2- Dostoyevski Ecnebiler'in yarısını okudum.
 
 Yorum: Fena değil ama beklediğimden düşük. Şubat ayı, performansımı yükseltmek için çabalayacağım bir ay olur umarım.

3-  Mr and Miss Smith, Taxi 1, Taxi 4, Vizontele, Sturback,Comme Un Chef, Çakallarla Dans

 Yorum: Bu ay 7 adet film izlemişiz. Çok iyi . Daha da iyisi, koca kişisine iki adet fransız filmi izlettirebilmiş olmam. Nihayet...

4- Bloğa dört adet post girmişim. Taslaklarda tamamalanmayı bekleyen beş tane yarım post var. Bunlardan bir tanesi yazmaya çalıştığım hikayem.
 
 Yorum: O kadar uzun aralardan sonra bu rakam hiç fena değil. Artarak devam edecek..

5-  Ocak ayı, pırasa farkındalık ayı oldu bizim aile için. Üç senedir evimize bile giremeyen pırasanın yemeğini yapmak yeterince farkındalık olsa da, et soteyi de pırasalı yaparak bir ilke imza attim. İnternet ortamında var mıdır yok, mudur bilmiyorum? Gerçi olmayan mı var? İlahi ben . Bir de şimdiye kadar hiç yapmadığım bir makarna sosu yaparak, ocak ayını üç farklı tarif deneyerek noktaladım.

 6- Bebek üzerine oyun, eğitim üzerine sayfa bazında kitap,blog,makale okudum.

2 yorum:

  1. Ahaha, bu istatistik işi süpermiş :) 23 gün büyük benimki seninkinden , al sana bi istatistik daha :) bu arada pırasa ile bulgur pilavı yapıyorum, hiç pırasa olduğu anlaşılmıyor, nefis :) bir de peynirli böreği çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dalga geçmek yok :D Aa Yahya bir buçuk ay falan büyük zannediyordum 23 günmüş :))

      Soğan yerine pırasayımı pembeleştiriyorsun? Pırasayı börekde ben sevmemiştim ama belki güzel yapanda yemek lazımdır. :))

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...