3.02.2015

2015 Şubat Ayı -Kızım-

 İstatistik yok. Çünkü hiç bir şey yapmamışım. Yani evet bir canavarus yetiştiriyor olabilirim. Yürümeye başlamış ve totosunu iki saniye yerde tutmayı beceremiyor olabilir ama dişe dokunur bir şey yapmamışım arkadaş.

  19 şubat bebeğimin doğum günüydü. Ama koca kişisi kar dolayısı ile başka bir şehirde mahsur kalmıştı. O günü bile es geçmiş olduk. Anneanne dedeyle bir gün öncesinden pasta yenildi falan ama o beni keser mi? Kesmeeez. Ben de niyet ve inat ettim bu hafta sonu pastasını yapıp fotoğraflar çekeyazacaktım. Bu seferde ben hasta oldum. Ya nasip.. Haftaya inşallah. Ne yapıyoruz, inşallahımızı maşallahımızı unutmuyoruz.

 Bir yaşından önce yürümeye başladı evet. Ve bir kez daha evet ki, ben yürümesini dört gözle bekliyordum. Zaten iki ay öncesinden yürüyemeyen bebe koltukların tepesinde geziyordu. Şaka değil bildiğin koltuğa kendisi çıkıyor ve bunu bıkmadan usanmadan tekrarlıyordu. Yürüyünce ne oldu? Nasıl yürüdüğüne bakmadan her yere koşturmaya başladı. Ha bir de extra bir enerji geldi sanki. Artık hiç dur durak bilmiyor gibi. Bir gün içinde evi kaç yüz bin kere turladığımız hakkında bir fikrim yok.
Tabi bunu sadece evde mi yapıyor? Hayııııırr! Artık sokağa çıkmaya korkar oldum. Kendisi tam olarak yürüyemiyor düşüyor, dengesini sağlayamıyor ama illa ki yürüyecek. Burada böyle söyleniyorum ama normalde babasının yaftaladığı gibi hiperaktif  bir çocuk olduğunu düşünmüyorum. Amma ve lakin artık süperaktif gibi bir tanım uydurmaya doğru gidiyorum. Yahu hastanede bir ben, bir babası kaç yüz kere döndük, kaç tane farklı yaşlarda çocukla ve ebeveynle muhatap oldum hatırlamıyorum. Bir saatin sonunda insanların çok hareketli maşallah vs. demelerini şaşkın bir surat ifadesi ile karşıladım. Niye ki? Tamam hareketli ama yani, ne bileyim? Çok mu hareketli ki? Yok canım. Ee bundan bir kaç ay büyükleri de, üç dört yaşında olanları da çocuk. Lan onlar niye hareket etmiyor.. Çocuk dediğin hareketli olur canııım. Öyle köşe yastığı gibi otursun mu? Hay benim aklıma tüküreyim. Ne olurdu sakin sakin oynasaydı senin çocuğunda?

 Efendim ne söyleyeyim, bu ay benim istikrar her zaman ki istikrarsızlıkta istikrardır sloganıma dönüştü. Çok düşündüm, çok fotoğraf baktım, yeni projeler edindim, yepyeni fikirler geliştirdim ama uygulamadım. Mart ayının istikrarsızlıkta ki istikrarımı bozması dileğiyle, hoşça kalın!

2 yorum:

  1. Ayy, uzun uzun yazmıştım ama uçtu yazdıklarım. Neyse zaten okumuşsun benim maceralarımı:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tühh ya üzüldüm. İnsan sinir oluyor ..

      Çok rahatlatıcı bir bloğun var. Sakinleştiriyor beni. :)

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...