3.24.2015

Bahara Ağıt





Geliyorlar yine soldan soldan..
Darlanıyorum.
Elimde değil.
Tüm yaşadıklarım gözümün önünde gitmiyor ki!
Sıfırı bile tüketmişim hissinden kurtulamıyorum ki!
Nasıl oldu? Neden oldu? Neden? Neden?
Bu kadar akılsız olabilir mi insan?
Sorular sorular...
Hepsi de cevapsız. 
Biliyorum, baharın gelirken olan sancılarından değil.
Değil işte.
Bahar gelirken enerji verir bana.
Güneş en güzel yüzüyle gülümser.
Tamam bazen o gülümsese hatta kahkaha da atsa keyifsiz olurum ama.
Ama yeni çıkan çimen kokusu, o capcanlı yeşili görmek,umutla doldurur içimi
Her şeye inat, tüm yaşanmışlıklara..
Ağaç dallarının ufak ufak yaprakları hele,
Minicik bebekler doğmuş, sanki bir ağacın binlerce yavrusu olmuş..
Bir de çiçeklendi mi tüm bahar dalları.
Altında keyif yapılası, karşısında izlenesi.
Bundan sonra, altında koştura koştura, yapma,etmeli cümleler.
En ama en çok yorulduğunda bakıp gülümsediğin pembe,mercan renkleri.
Tüm senenin beklenen anı.
Gelin artık ne olur.
Yükseltin su sıcaklık değerlerinizi.
Yeni yürüyen minikler koştursun etrafınız da. 
Belki de, kim bilir peşinizde.
Sizin mi hayal gücünüz yüksektir, yoksa minik insanların mı?
Belki de benim...
 
 
 




2 yorum:

  1. Fotoğraflara bakmak bile gülümsetiyor insanı. Bir gün bahçem olursa muhakkak bu bisikletlerden koyacağım. Bisiklet nasıl güzel ve zarif bir araç :-) 25 yaşımda çalışmaya başladığımda almıştım bisikletimi:-) Çok binmedim gerçi, İstanbul'da kız başına bisikletle gezmek pek keyifli olmayabiliyor. Bir de her yer tepe. Danimarka'da karnı burnunda, elbiseli bir hatunu gördüğümde bisikletle işe giderken pes dediydim. Adamları ülkesi dümdüz tabi.

    Konudan saptım, bisiklet beni nerelere sürükledi bak:-)

    YanıtlaSil
  2. Ay ben alıp kullanmak istiyorum :) Hamileyken bisiklet kullanmak (devamlı kullanmayanla için) bayağı tehlikeli. Kullanasım gelmişti oradan biliyorum:)

    YanıtlaSil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...