3.14.2015

Güneeeş; Elma Dersem Çık, Armut Dersem Çıkma!

                                              Yazdan bir gün ve ben tabi ki de yazın da sıcak kahve içiyorum :)

 Merhaba. Ben Bitli. Gece birlere kadar uyumayan kızımı nihayet uyuttuktan sonra tüm yapılacaklar listemi büyük bir hişimla hiçe sayarak uyumaya karar verdim. Saat 4:47 uyandırıldım, geri uyumasını sağladım. Devamında uyuyamayınca kalktım. Önce kahve, sonra bir duş. Kendimi uykulu hissetsemde sessiz bir ev, aşırı hoş. Daha insanların gürültüsü de başlamadı. Gerçi komşuların bağıra bağıra konuşması yüzünden uyuyamamış olma ihtimalim var ama kızım uyanmadı. Onlar sakinleşti. Daha ne olsun.

  Eee niye benim kahvem soğuk? Makine zaten soğuk içtiğime kanaat getirip, hiç ısıtmıyor muymuş zaten yav. Yoksa temizlemek için tabanını ciflememi kızdı. Hımmm. Bugün de tam doğum günü vardı. Kesin gitmeliyim diye düşünmüştüm ama o da yattı. Neden?

 Çünkü, benim koca kişisi bey, hasta olmaya karar verdi. Yine yeniden. Halbuki hafta sonu hasta olmayı kendim dahil herkese yasaklamayı düşünüyordum. Neyse efendim, bir de dün ofis den arayıp, sen salonun peteklerini aç. Beni tecrit edin dedi. Yok artık dedim ama ses pert. Salonda ikamet etmeye  niyet ettik. Geçtik salona. Aman geçmez olaydık. Vitrin camına,eline ki oyuncakla pat pat yapmak, büfenin kapağını açıp içerisinde ki porselenleri alıp atmak, kendi boyundan büyük çiçeklerin devirmeye çabalamak, koşu bandının altında ki kablolarla oynamaya yeltenme.... Ay en korktuğum o koşu bandı. Tepesine düşer falan diye ödüm patlıyor. İndireyim en iyisi. Şuan salondan bildiriyorum, bildiğini savaş alanı.

 Peki hasta baba, tecrit edile bildimi? Yoo. Sıkıldı. Neden? Çünkü laptopu ben aldım. Yanımıza geldi. Oyun indirdi, oynadı. Ama pek tecrit olmadı. Tabi bunda kuzunun payı da büyük. Neymiş efendim ikimiz beraber oturacakmışız. Bebekliğinden beri böyle kedi ya. İlla ikimiz de olacağız yanında. Tek tabanca takılmak yasak! Kıyametler koparıyor tuvalete gidenin arkasından. He tabi bir de kapının kapanmasına uyuz oluyor. En bi sevmediği..

 Öyle işte. Bu ay yiyecek açısından fena değil. Paylaşılacak mamalar var. Bir de dün bahar gelmişti sanki hava harikaydı ama bugün pek bir yağmurlu görünüyor. Sokaklarda uzun gezmeler,parklar, bisiklete binmeler istiyorum. Hadi güneş ne olur artık naz yapma. Martı yarılamışız bile . Rengarenk çiçekler, taze açmış yeşilinden yapraklar, minnak minnak çıkmış çimenler ve onların mis kokusunu içime çekmek istiyorum. Ama seninle beraber. (Yazar burada güneşe seslenmekte)

 İşte böyle... Bol güneşli günler. Harika geçen günler. Günü, hatta anı yaşadığımız yıllar. Herkesin olsun..

8 yorum:

  1. Büyük oğlan doğa yürüyüşüne gitti, küçük Bilim Sanat Merkezi'ne, eşim onlara şöförlük yapıyor, ben de evin sessiz on dakikasının tadını çıkartıyorum:-) Bizim salon da savaş alanı gibi. Vernik kokusu da içimi bulandırdı. Çocuk odası ne durumda bakmaya korkuyorum. Olsun, kuş seslerini dinliyorum ben, şimdi ihtiyacım olan şey bu:-)

    Günaydın:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her hafta sonunuz böyle doğa yürüyüşüymüş, bilim sanat merkezleriymiş falan böyle güzel mi geçiyor? Çocukluktan mı alıtırdınız? Ben de şimdiden başlasam ileride yalnız kalabilir miyim? :)))

      Güzel bir sabahtı gerçekten ama ertesi gece ve sabahları maalesef fecaat. Buna da şükür, kahvemi içip keyfime bakıyorum :))

      Sil
    2. Bilgehan dördüncü sınıftan beri Bilim Sanat Merkezi'ne gidiyor. Bilime veya sanata yetenekli olan çocukların sınavla alındığı bir okul. Yani küçükken kesin mongol bu çocuk diyodum ama beni ters köseye yatırdı:-) Metehan da koç burcu olmasından mı nedir, bildiğin keçi. Tırmansın, dolansın. O da küçükken o kadar nazlıydı ki minicik bir yerden geçecek olsa beni çağırırdı elini tutmam için. Bir ters köşe daha:-) Belli olmuyor bu çocukların ne yapacakları, bol bol öpüp koklayıp telaşlanmadan büyütmek gerek:-)

      Hayır haftasonumuz böyle geçmiyor. Pazar günlerimiz Bilgiç'in yığdığı ödevler dolayısıyla tam bir kâbus:-) Her dönemin derdi başka:-)

      Sil
    3. Telaşlanmadan büyütme konusu devamlılıkla söyleniyor bana evet. :) Eskiye göre çok daha iyi olduğumu düşünüyorum Daha da telaşsız, paniksiz olabilirim olmalıyım.

      Bilgiç'in gözlerde hiç mongolluk var mı ama ya? Aşkolsun. Bloglar harika. Bilmediğim o kadar çok şey öğreniorum ki. Mesela böyle bir okul olsa ne kadar güzel olurdu düşüncesinden, varmış ne kadar harika diyebilmek çok hoş.

      Ben çocuğun içinde ki cevheri hala bulamadım dye üzülmeyeyim o zaman. Ters köşe olcaksam. Uğraşmaya eğmez :)

      Ahaha hiç de bile çocuklar büyüyüncE herşey harika oluyor. Lalalalalala, duymuyorum kiii.. (Şuan bu kadar sığlaşabilirim evet:)

      Sil
    4. İlahi, güldürdün beni:-)

      Yok yok, daha iyi oluyor, hiçbir şey ilk yıllar kadar zor değil, merak etme:-)

      Sil
    5. Ben biliyorum bu işi :D

      Sil
  2. Sabah erken kalkabilmek ve sessizlik..Bir anne için yeryüzündeki cennetin tanımı..😊
    Blogunu tekrar halka açtığın için de teşekkür ederim bitli kardeşim😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört saat uyuyunca kalkıyor ve sessizlikte otrabiliyorsun ama yılda kaç defa tercih ediliri orasına herkes kendi karar versin :D

      Ahaha halka hizmette sınır yok tabi açıcaz :P

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...