3.05.2015

Pırasalı Et Sote Nasıl Krepden Börek Oldu?


 Pırasa her zaman seve seve tüketebileceğimiz bir sebze değil maalesef. O yüzden farklı şekillerde denemek gerekliliği doğuyor. Ben de et soteyi pırasaya boğdum.Yanına renk olsun diye havuç ekledim. Sabah kahvaltımızda fazla fazla yaptığımız buğday unlu, tuzsuz, kreplerle buluşturup, yeni doğmuş bebeği kundak yaparcasına sarmalandı yumuşacık etler. Eski kaşar rendelendi, kreplerin üzerine narince kondu ve fırında cayır cayır yandı. Sıcacıkken sarımsaklı yoğurtla buluşup, kızdırılmış yağ ve yanmış kırmızı acı biberle lüplettik, hüplettik falan. Neyse ki yemek bloğu yazmaya falan kalkışmamışım. İnsanlarda iştah bırakmazdım...


2 yorum:

  1. Çardak Kebabı yapmışsın sen :) Sarımsaklı yoğurtla biberli yağ hariç :) Hımm o eklemelerle Bitli Kebap olabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Aa bunun adı çardak kebabımıymış) Bilsem okkkalı bir başlık atardım. :D

    Bitli falan yeek isminde olmasın aman :D

    YanıtlaSil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...