Ana içeriğe atla

Benden Notlar

 Children's Art Kitten Balloons Archival by trafalgarssquare, $10.00 Can have it made with Lavender balloons:



  İş yapmak için kalkıldı. En başta yıkanmış ve kokmaması gereken bebe çamaşırları var. Sonra, en son yazı yazdığımda beni rahatlattığını düşünüp, koca kişisinin bilgisayarının başına çöküm. Tabi yanına da bir kahve. Bak saat kaç oldu. İdefix'e kadar baktım. Aklım da, o  kadar iş varken, bu kadar relax takılıp, aynı zaman da gergin, kasılmış olan kaç insan vardır? Vallahi merak ediyorum artık.. Ama kahve de fena değil.

 Her sene millet senelik dileklerini yazarken ben kendimle savaş halinde imişim mesela. Bu senenin girişinde farkettim. Devamlı savaşmak yerine, azıcık kendimi rahat bıraksam neler olur acaba? Mutlu,uykumu almış uyansam mesela. Kendimi biliyorum aslında.

 Herkesler son uykularını uyurken, ben kalkıp, kahvemi yaptıysam, bir de bebe milleti uyanmadan içebildiysem değmeyin keyfime. Pamuk gibi oluyorum işte. En azından en nemrut halim olan sabah mahmurluğumu! üzerimden atmış oluyorum.

 Sonra pozitif olabilmek için, tüm kırgınlıklarımı bir tarafa bırakabilirsem, daha da harika bir gün oluyor.Bunu başarmak için de devamlı gülümsemek gerekiyor olabilir. Çok emin değilim İlla ki sönecek birşey bulunuyor işte. Öyle. Maalesef.

 Sonra bir de iş yapmanın dayanımaz hafifliği var. Bunun için kızımın devmlı ağlamaması gerekiyor, ya da bağırmaması. Gerçekten sinirlerimi tepeme çıkaran nadide şey. Tabi herkesin muhtemelen. Önüne koyduğum hiç birşey, uzun süreli olmuyor. Aşırı çabuk tüketiyor. Mama sandalyesinde olduğun da, haklı buluyorum ama beraber iş namına bir şey yapmamızın imkanı olmuyor. Benim topladığımı anın da bozmak dışında, ben toplarken, o çoktan düzenli olan bir yerde tozu dumana katmış oluyor. Çocuklu hayat çok eğlenceli anlayacağınız. Çok şükür.

 İpin ucunu kaçırmadığım gün mutluluk ipinin ucunu yakalamış olacağım. (Bitli'den özlü sözlerle postu tamamlamış bulunmaktayım. Sevgiler, saygılar efenim! )

Yorumlar

  1. Geçen gün yazı arayacağım derken 2004 günlüğümü okudum. 2 ve 5 yaşlarındaki iki çocukla boğuşurken ve negatif mutsuz ve Can'a had safhada gıcık kapar haldeymişim. Hoş okudukça yine gıcık kaptım ya :)

    Çocukların küçüklükleri en zor zamanlar. Ama çabucak da geçiyor. Sen bebeğini yumur, kokla, öp bol bol. Pek yakında diğer istediklerini yapacak çoook vaktin olacak zaten, merak etme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yorum yazmaya girdiö sırf bu yoruma bayıldım ve ne diyeceğimi unuttum.. Ha şöyle işte yaaa, biri de çıksın bu daha ne bide büyüyünce gör demesin, rahatlayacaksın desin, yaşa varol be Handan..

      Sil
    2. Haha ben de yazılarımı, Handan yorum yazıp rahatlatsın diye yazıyorum. Bir de Rabia vardı bak hakkını yememeyeyim. Hoşgeldin Ceren. Havai fişekler patlatıyorum sana özel :D

      Ama sen harikasın bu konuda Ceren. Benden az biraz büyük çocuğunla pozitif bakmanın kitabını yazıyorsun bence. Çok sonradan çekiliş videonu görmiştim. Bir türlü yazamamıştım. Ama, senin için en büyük dileğim, gülen gözlerini, hiç bir zaman soldurmaman. Maşşallah diyorum he. ;)

      Benim problemim hayatı kaçırıyormuşum hissi. Haklısın Handan. Ben de, bunun farkına varmaktan öteye gdip uygulamaya koyacağım umarım bu sene. En azından haftanın bir günü kfamı dağıtacak ve hobi olarak yapmak istediğim hatta üzerine kariyer planı yaptığım çok zor bir şeye başlamakla başlamamak arasında gidip geliyorum. Kimse tasvip etmiyor aslında. Çok kararsızım. çok. :(

      Bak yine döktüm eteğime ne var ne yoksa. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Stilistlerden Çizimler (IIlustrations)

O kadar stilistliğe gitmeye çalışıyorum, ediyorum dedim madem, biraz da bana ilham veren görüp de beğendiğim çalışmaları sizinle de paylaşayım istedim. (Bu arada ufak bir not: Ben, çizim tekniklerini yarın öğreneceğim için ve ilk denemelerimden haz etmediğim için ve silüet ve kıyafet duruşunu kavrayabilmek için bakarak çizim yapmayı yeğledim. Yani son zamanlarda ki çizimlerim tamamıyla benim tasarımlarım olmadı.Ama çizimlerimde ilerleme kaydetmeme büyük katkıları oldu. Kısacası siz de elinize kağıt kalem alıp başlayabilirsiniz. Olmadı mı canınızı sıkmayın. Hiç olmadı bana yazın anlayamadığınız noktaları. Yarım doktor misali, ama canınızdan olmazsınız :)     Size yardımcı olabilecek diğer noktalar ise, çizimini gördüğünüz bir modelin kalıbını çıkartabiliyorsanız eğer, yahut pratik olarak değil de direkt modelistlik eğitimi almışsanız kalıbını çıkartıp, dikip, bilmem hangi markanın çook beğendiğiniz ama o çook fiyatından dolayı alamadığınız modelini üzerinizde hep birlikte görebiliriz. Y…

Yaka Yapımı

Stilistlik kursumuzda bu hafta yaka yapımı üzerine yoğunlaştılar. Yoğunlaştılar dememin sebebi ise maalesef malzemem olmadığı için,ve yakın tuhafiyelerde bulamadığım için ortada kalmam yüzünden. Uzun süredir rahatsızlıklarım ve bilumum sıkıntılı sebeplerden ötürü kurslarıma gidememiştim. Malzemelerden de bir  gün önce haberim olunca başka bir yerlerden bulma ümidim de kalmadı. Arkadaşlarım, benim uzun süredir yapmak istediğim yakaları yaparken ben de onları izledim. Biraz çizim yaptım. Birazcık ta dikiş. Gözüm onlarda olunca pek iş yapamadım zaten.

                                                             Yaka kalıp örnekleri:








  Malzemelere gelirsek;

  -Keçe ( Hoca beyaz,krem ve siyah tercih etmemizi istemişti. Bence istenilen renkte keçe kullanılabilir. Hatta bence kumaş çok daha şık olur. Benden söylemesi.)

-İnci (Büyük ve arkası yassı olanları tercih ettiler. Yapıştırabilmek için arkasının yassı olması önemli bir pozisyon oluşturuyor.)



-Silikon tabancası artı silikon almayı unutma…

Salvador Ve Sürrealizm

Bir kaç senedir Salvador Dali ile tanıdığım ve beni içine çekip bir daha da çıkaramayan sürrealist resimler.. Başka ressamlar da var elbet. Ana temanın Dali olmasının ilk sebebi, onunla sevmiş olmam. Bu resimdeki de Salvador amcamız. İşin en güzel tarafı bu fotoğrafın dijital tekniklerle hayat bulmamış olması.
 Bir kaç ay önce Salvador Dali sergisi Tophane-i Amirede idi. Hayalim; nette gördüğüm, beni cezbeden  o zekice çizilmiş resimlerin çok daha fazlasını görebilmekti. Ama neredeyse bütün çizimler benim zekamın fazlasıyla üstündeydi. Eğer güzel sanatlar öğrencisi olsaydım çok şey öğreneceğim kesindi. Maalesef değilim...












  Başlığa bakıp ta, öyle internetten edindiğim bir kaç bilgi ve beğeniyle sürrealizm üzerine ahkam kesmemi bekliyorsanız yanılıyorsunuz. Tek amacım, görmemiş olmanız ihtimaline karşı, bir kaç resim ekleyip sizin de sürüklenmenizi sağlamaktı.