12.13.2015

Ay ve Hayaller



Where’s Major Tom Now | Illustration Art | The Design Inspiration:

  Bu çizimi görünce hem çok hoşuma gitti, hem de kendime güldüm.

  Küçüklüğüm geldi aklıma. Dördüncü sınıfa giderken (ve sonra bir süre daha),  gazetede uzayla alakalı tüm haberleri keser, tamamen  ilgili haberlere ayırdığım ajandama yapıştırırdım.  O benim koleksiyonumdu. Çok önemliydi.

 Haberlerde, yine, gezegenlere kurulan otellerden yer ayırtan, arsa alan zenginlerden bahsediliyordu. Uzaya insanla araç göndermişlerdi. Nereye gideceklerini hatırlamıyorum. Beş ya da altı kişilerdi. Sanki Rus'ların gönderdiği bir araçtı. Son pozları, mutluluktan gözlerinin içi gülerkendi. Fakat, üzerinden çok geçmeden hepsi vefat etmişti.

 O zamanlar hayal kurmanın sınırı yokmuş demek ki. Aya gidecektim ben. Yürüyecektim. Yer çekiminin olmamasına heyecanlanıyor, bir taraftan da çok yavaş ama yaa, diye sızlandığımı hatırlıyorum. Galiba yukarıda ki çizim gibiymiş hayallerim.

 Bir gün uzaya gideceğimi söylediğimde, gülümseyenlere sinir oluyordum. Kendileri, hayatta her istediklerini elde edememişler diyeydi bu alaycı, çok bilmiş gülümsemeleri.  Onları  gördükçe, daha çok emin oluyordum. Ben uzaya çıkacaktım.O kadar!

 Aya ayak basacağımdan  ne kadar emin olduğumu bilseniz, siz de gülümserdiniz

Yukarıda ki çizim gibiymiş hayallerim... Hayal ve üç nokta...

2 yorum:

  1. Ben Heidi olup dağlara çıkmaktan öte hayal kurmazdım bak ne büyük vizyonun varmış senin :) Oy, çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be bütün çocuklar hayal etmiştir zaten. Sen de dahil. Ama mantıklı olunca, çok kaptırmıyorsundur kendini.

      Bir de, Necip Fazıl'ın iki yıldız arasına hamak kurması vardı. Çok güzeldi yaa. :)

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...