12.24.2015

Bir Nefes

 Son haftalarda tek derdim kendimi ufacık şeylerle mutlu etmeye çalışmaktı. 2016 yılında yapılacak mutluluk listesi falan hazırlıyorum. Deli gibi ağrım var, çocuğum kendi kendine oynasın diye evi önüne dökmüşüm, Ara ara yalvarıyorum, ne olur kendi kendine oyna! Duramıyorum çünkü ağrıdan. Ben o kısmı atlattım, ağrım sızım geçti, bu süreçte bir kekeleme mevzusu başladı, inşallah geçecek. Sağlık durumum hiç fena değil, tüm günü beraber oynayarak geçirince, asıl darbe geldi. Hımm annem bugün beni seviyor! Böyle yazdığıma bakmayın, nasıl koydu, nasıl zoruma gitti, nasıl silkelendim, bir kendime geldim anlatamam. Sonra, şubat annelerinden birinin bebeğinin vefat ettiğini öğrendim. Çok zoruma gitti. Sonra, Efsun. Efsun gitti, Efsun gitti yazmış ama algılamadım. Önceden gördüm vefat haberini, ama algılamamak için programlanmışım sanki. Okudum, bir daha okudum.. Ama o iki kelime yüreğime öyle bir saplandı ki.. Şimdi, beş dakika önce küçücük bir çocuğa yapılan işkencenin tamamını izleyemedim..İzleyemedim de, elim kolum kaç gün daha takatsiz kalır bilmiyorum. Nasıl, nasıl, nasıl,nasıl? Beynim de yankılanıyor, midem bulanıyor..

16 yorum:

  1. :( Ağır geçiyor bu sıra, sanki dondu kaldı zaman.. Olumluya odaklanmaya çalışalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize bir şekilde geçecek de... :(

      Sil
  2. Çok fenayım, izlemedim arkadaşlarım söylediler.
    Yazmaya utanıyorum, ama ben bu durumlarda hapishanedeki adalete güveniyorum. Nasıl bu hale geldim, nasıl böyle düşünebiliyorum, kendime şaşıyorum ama orda başına gelecekleri düşünmek bile içimi soğutuyor. Dilerim ki merhametli insanların arasına düşmez.
    Çocuğu her düşündüğümde beynim uğulduyor. Rabbim sen büyüksün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuğu sadece döv diye yalvaracak kadar ileri gitMiş buldum kendimi.

      Sil
  3. o haberı duydum ben de ızlememe konusunda kararlıyım yoksa dayanamam bılıyorum.
    Arkadasının bası sagolsun Allah sabır versın
    Sana da Allah sıfa versın ıns.

    Çocuklara vakıt ayırmak lazım benımkıler cogunlukla bırbırlerıne yetyor ama yıne de ılgı bekliyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman ben iyiyim ya çok şükür. Valla onda değilim.Çok eskidenmiş gibi geliyor şu an..

      Benim yakın bir akadaşım değil. Yani belki forumda konuşmuşuzdur ama nick olduğu için bilmiyorum kimdir.

      Bak o vakit konusunda sana hayranım.

      Sil
  4. O kadar üst üste geliyor ki olaylar yeter artık yani:((( bu sabah o goruntuye bakmaz olaydım aklımdan cıkmıyor,dakıkalarca agladım eşim izlemiş çıldırmış ilk defa bu tarz konularda yorum yaptıgını gordum.o çocuklar dayagı belkı unuturda o tacızı o cınsel istısmarı nasıl unutur..bunlar bılınenler kımbılır daha neler yasanıyor:(((çok kotuyum çok.Allah evlatlarımızı korusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, bütün çocukların kılına zarar gelmeyecek bir dünya kuramayacak kadar vahşiyiz.

      Sil
    2. Gecen yıllarda da Salzburg yakınlarında bir adam kendi kızını müstakil evinin bodrumuna ayrı bir Bölme inşaa edip kilitlemişti. Orda kzından kaç defa çocuğu olmuş da ölmüşler. Kız da gün yüZü görmeden yıllarca yaşamıs öyle. Adam cevrede SAYGI duyulan biri.... Böyle durumlarda Türkiye'deki mahalle Baskısını seviyorum. Bence hapiste kalmak kesinlikle ceza değil. Türkiye'de bebeğe tecavüz eden bir adam hapse atılmıştı da koğuş arkadaşları adamın Gözünü oymuşlardı. Kesinlikle işkenceye karşıyım ama idam olmadığı sürece hapishanedeki bu olaylar ınsanın içini soğutuyor. Suçlular cezadan korkmasa da eger iğrenç kabul edilen bir sucu varsa hapiste karşılaşacaklarından korkmalı ki belki caydırıcı olur. Iyiki seyretmemişim videoyu

      Sil
    3. Ben de, izlemekten hatta haberi okumaktan bile kaçınmaya çalışırım. Bu sefer olmadı..

      Kadın darp edilmiş.

      Sil
  5. Neyse ki dünyadan pek koptum bu hafta, haberim yok o görüntülerden.

    YanıtlaSil
  6. İnanın yaşadıklarınızın aynını yaşıyorum, yaşıyoruz... Annelik....

    YanıtlaSil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...