12.04.2015

Haftalık Bildirim

georgianadesign: Sun Valley residence, ID. Miller Architects.:



  Bu hafta, çok verimsiz geçiyor. Hatta bitmiş bile. Ne dişimin ağrısı,  ne de başımın ağrısı geçmek bilmedi.  Majezik içmeme rağmen azalmadılar. Gargara ile bir süre uyuşukluk, sonrası pert. Tabi ki, benim, küçük, tatlı, elma şekerim!de aşırı derecede sevimli,sempatik ve hatta şöyle söyleyeyim bu süre de hiç ama hiç ağlamadı!

 Bu gün, bir ara çileden çıkıp, kızım hala sallanıyor bu salıncak niye bağırıyorsun? diye bağırırken buldum kendimi. Hem de bir çok defa. Ya, bir çocuk yerinden kalktığı gibi zırıl zırıl ağlayarak saatler geçirir mi? Sebep? Kocaman bir hiç! Başım ağrımasa, dikkatini dağıtmak daha kolay oluyor ama o sırada elim ayağım titriyor. Tabi bir taraftan çocuğun peşinden koşmuşsun ama sen daha doğru düzgün bir şey yememişsin. Yediğin şey şekerini iyice düşürmüş, doğru düzgün düşünemiyorsun bile.. Baktım ben celallendikçe gaza geliyorum, psikolojisinden önemli değil ya on dakika deyip, youtube'dan ilk önüme gelen videoyu açtım. Çocuk şarkıları. Buraya dikkat, böğüre böğüre ağlayan çocuk, pc'de balık görünce, saniye bile aksatmadan (valla aksatmadı)  ''Anne balık mı izliyorsun? Anne balık mı var orda?'' dedi, güldüm. Güldüğüm için de, kendimi tebrik ettim. Gülmek önemli.

 Tabi açtım da, bağırtısı azaldı  mı? Hayır! Beş küçük maymunun yatakta zıplayarak düşmesi ve başlarını acıttıklarını anlattım (aynı şeyi yapıyor ve kendisi de düştü ama hala aynı tas ayı hamam, aklım çıkıyor) ona ağladı. Maymun düşmesinmiş. Beğenmemiş, değiştirecekmişim. Neyi açarsam beğenmemişmiş. Uyumayacakmış..... Zor bela ikna edip uyuttum da 40 dakika sonra yeni bir zırıltı..

 Hayır, bu ara vertigom tavan. Geceleri başımın, fırıl fırıl dönmesinden,  midem ağzımda yaşıyorum. Bir de, sabahları biraz dönüyor. Uykusuzlukla bağlantılı olduğunu keşfettim. Erken yatarsam, başımın dönmesi o kadar az oluyor. Ama bu nasıl bir şeyse, Ne kadar çok uyursan, o kadar az başın dönerek uyanıyorsun. Hayret doğrusu. vertigonun yeni bir versiyonu, üzerimde deneniyor adeta.

  Ben de, kendimi çocuk yataklarına verdim. Şimdi ki beşik dar geliyor gözüme. Alırken de dar geliyordu zaten. İkea Hensvik serisinin beşiği. Oyun evi yerine, çok beğendiğim ev şeklinde yatağa dönmeyi planlıyorum Hem odası da küçük zaten. Hepten basık olacaktı diğer türlü. Böyle ferah ve şık duracak. Tabi yine benim muhteşem!tasarımım ve bizim büyük! hayallerimizden biriyle karşı karşıyayız. Biz yapacağız! Önce çizmem lazım ama.

 Bir şey daha fark ettim. Olan şeyi, olduğu gibi yazınca rahatlıyorum. Benim telefon bozuk. Hangout'dan görüşüyoruz. Bir ara baktım, bunaldıkça adamcağıza yazıp duruyorum. O da garibim, sakin ol falan diyor. Bir ara ''Ben çalışıyorum farkında mısın?'' dedi. Maili kapattım. Trip atmak falan değil niyetim,açık olunca yazdıkça yazıyorum.  Sonra bozuldum zannetmiştir diye, geri açıp yazmaya devam ettim. Uyuzlukta zirve yaptım.

 Kilo vermek yerine, alıyor muşum bir de, diye dalga geçip durdum kendimle. 1 kilo almışım gerçekten. Diş yüzünden. Sıvıyla beslenip zayıflayacağımı düşündüm ama sıvı almak doyurmuyor insanı. Yani tüm günü sıvı alarak geçiremedim. Arabaya binince falan bayağı kötü oldum. Dağılmadan yenilebilecek bir şey geldi aklıma. Hem de yumuşacık. Ekmek! Ya işte, kilo vermeye adadığım iki ay da bir kilo aldım. En azından aldığımı vereyim ya. Artık gülsem mi, ağlasam mı, bilemiyorum?

 Yukarıda ki görselde, yalnız başıma hiç olmazsa 12 saat geçirmek isterdim. Kahve, kitap ve o güzel yatak. Azıcık cam da açacaksın, üşüyecek, iyice sarılacaksın battaniyene. Tam olarak, şuan, kederlendim!


13 yorum:

  1. Arkadaşımda da var vertigo, berbat bir şey. Geçmiş olsun canım.

    Benim de kilo vermem gerek. İyice şiştim. Bir türlü moda giremiyorum.

    Fotoğraftaki köşe harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Alışmıştım aslında ama çocukla extra zor oluyor.

      Handan, sen de az yiyerek kilo veremedin sanki değil mi? 3 ana, 3 ara öğüne çıkarsana listeni. Az ve sağlıklı olması mühim tabii klasik.

      Hepsi fotoğraflar da,sessiz sakin görünüyor. Biz orada olsak,sessizlik falan kalmaz herhalde. :)

      Sil
    2. Aman ben hiç yemeden de veremiyorum kolay kolay :) Dizim sakat derken yürüyüş de ahesteye döndü. Ara öğün davasında da dengeyi oturtmak zor. Ne bileyim başlamak lazım yine de bir yerden. Dur bakalım:)

      Sil
    3. İşte o yüzden çok yiyerek verebileceğini düşündüm. :) Ara öğün de, 3-4 badem çok doyurucu oluyor aklında olsun. Abartmadan hurmayla da tatlı ihtiyacı giderilebiliyor. Ama biraz önce tartıya çıktım ve iki gün önceki kilomdan 4 kilo fazlasını gördüm. Tartıyı yumruklayabilirim. :)

      Tavsiye verenin durumuna bak işte..

      Sil
  2. Sıvıdan kastın ne? Çorba ve meyve suları acaip kilo aldırır çünkü.. Bir de mevsim ters, ben de şiştim (ama ben tatlıya düştüğüm için, yine suçlu benim yani)
    Ay çok zorlanıyorsun, çok üzüldüm ve umarım bu zorlanmalar bir avazda geride kalır.. sen sağlıklı olunca çocuk da eminim rahatlayacak, bir şekilde hissediyorlar ve nedense susayım oturayım yok, ağlayayım da annemi iyice delirteyim ne şahane fikir....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of köşe şahane bir de... Hele o kitaplar dizi dizi... Lükse bak!

      Sil
    2. Sütlü kahve, biraz çorba. Bana daha çok ekmek gibi geliyor tabi. :) O tatlı var ya, iki üç saat için de, tekrarlayarak tüm gün yiyip, müthiş enerjik olabilirim. Kendime yazık etmek istemiyorum yalnızca. :)

      Çocuk doğuruyormuşum gibi geldi, bir avazda deyince. :) O duanın kıymetini, 16 saatlik suni sancının sonunda anladım. Ayyyy...

      Gerçekten, bak bugün neredeyse ağrım yok, yüreğim ağzımda, devamlı tehlikeli birşeyler peşinde, ama mızırdanma sıfıra yakın. Doğduğunda bile, benim üzgün olduğum zamanlar da, çok daha fazla ağladığını hatırladım. Çok doğru söylüyorsun. Şimdi de, benim mimiklerime tepki veriyor oluşu çok doğal. Çok zor, insanı kendinden nefret ettiriyor, yaptığı ve bildiği hatalar..

      Sil
    3. Dimi büyük lüks. Bir de, evde değil de, dekorasyonu farklı, temiz, rahat, çocuktan sonra müthiş dikkatimi çekmeye başladı. Dolayısyla yaşlandığıma kanaat getiriyorum.

      İkinci defa yorum yapıyor olma sebebim, mesajlar çift rakamlı olsun diye. :)

      Sil
  3. Anneme bu hafta vertigo teshısı kondu surekli başı donuyor hatta telefonla konusurken daha kotu oluyormus garıp bır hastalık:(( sıvı diyetıyle olmuyor aslında tek oğunde sıvı ama sebze suyu,haftada bır zencefıl suyu(acaıp odem atıyor),duzenli yemek,ekmek yok..pilates hocacığımın tavsiyesıydı.ay bnde su son uc ayda 3,5 kılo almısım offf offf bişeyler yapmam lazım acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktor manevra yaptırmış mı? Çok iyi geliyor. Bir iki günde neredeyse toparlıyorsunuz.

      Yok sıvı diyeti yapmaya kalkışamam herhalde. Beceremeyeceğimi kanıtladım. :)Zencefil taze mi? Düzenli yemek yemeyi başarabilirsem zayıflayacağım zaten. Verirsin hemen kilonu. Benim bayağı vermem gerekiyor. Doğumdan sonra çok aldım yata yata yaptım bu göbeği heheyt. :D

      Sil
    2. Taze zencefıli kaynatıp bır bardak içiliyor hafta bır kez gakikaten ıyı odem atıyor oarada tuzuda kesersen 15gune bıle fark edıyor insan. Manevra yaptırmamış ama yenı dr gıdıcek soyledım bnde tesekkur ederım

      Sil
    3. Tuz neredeyse yemiyorum. Deneyeyim onu da.

      Rica ederim. Hemen geçer inşallah. Extra dört kilo pms dönemi ödemiymiş. Çok mutluyum. Dört kiloyu geri verdim zira. :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...