12.16.2015

Merak Ettiğim Bloglar

 Her gün, bugün yazmış mı acaba, hastaysa nasıl olmuş, eğer sürekli yazıyorsa ve es geçdiyse, acaba neden yazmadı diye meraklandığım bloglar var. Samimiyet akan bloglar.

 Bunlardan biri bu mimi yapan, örnek almaya çalıştığım,soru sorup, kafasını şişirdiğim, pek sabırlı bulduğum Öğrenen Anne

 Handan'ı bilmeyen, var mı? En sevdiğim yanı, kimsenin fark etmeyeceği ufacık detayları fark edip, mutlu olması. Dünyada pek nadir rastlanangillerden.

  Secce'yi bilir misiniz? En eski takip ettiklerimden. İkiz annesi. Eğer tek çocuğunuz varsa ve halinize saydırmak yerine, sakinleşip, en azından bundan iki tane yok demek isteyeceğiniz zamanlar da, okumalısınız. Ama öyle ahlanıp, vahlanmıyor. Okurken gülüyorsunuz, sonra dank ediyor. Yazık yaa deyip, çocuğunuza sarılıyorsunuz. Özellikle ikizlerin küçüklük halleri...

  Yeni blog yazan, daha tanışalı bir hafta ancak olan de kubad  var. Anne olduğum bir buçuk yılımı yazıyor sanki.

  Iceberg'in Dünyası, kuzuya oyun hazırlamak için çıktısını alabileceğim link ve foto verdiğini hatırladığım, ama yapmadığım, (oğlu da pek tatlı:) blog sahibi. Yazıcı almayı kafama koydum. Yoksa olmuyor bu işler. Son tuz hamuru da, nefis paylaşım.


 Bize her yer okul, eğitim sisteminin ülkeler arası farklarını, olumlu,olumsuz yönlerini inceleyebileceğiniz çok fazla bulunmayan bloglardan herhalde. 3 çocuk, devamlı değişen düzen, uyum sağlamak...

 Yine en eski takip ettiğim bloglardan, günün çorbası var. Arca'nın dumur diyalogları efsane. Diğer bloğumda, diyaloglarımız diye yazdığım yazılar da, konsept olarak oradan, izinli çakma zaten.

 Eğer siz de, beğendiğiniz blogları yazarsanız, okur, eğlenir, tanışmış oluruz.

14 yorum:

  1. Teşekkür ederim :)

    Hayatın aydınlık yüzüne bakmaya çalışıyorum aksi halde bu coğrafyada insanın aklını kaçırmaması mümkün değil. Korma mekanizması işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünebilen insan için, dünya, koşarak kaçılması gereken bir gezegen bence. Aslında, herşeye iyi tarafından bakmak, iyimserliktan öte, herkesin kendini kurtarması sonra çevresi için faydalı olması demek. İstediğimiz şey bu değil mi? Bu dönem böyle geliyor bana. :)

      Sil
    2. Handan'a ben de bayılıyoruuum ama Öğrenen Anne rumuzumla değil, onu daha geniş takibe aldım ;) Ondan yoktu Handan o listede, başka listede olacak çok yakında :D Ay çok gizemli!

      Sil
    3. Bak merak ettim şimdi:)

      Sil
    4. Haha öğrenen anne'den yeni atak. Gizemli anne :P

      Sil
  2. Beni de buraya eklemeye değer gördüğün için teşekkür ederim, nasıl sevindim.

    Secceye ben de bayılıyorum her yazısını kahkaha ile okuyorum. Yazmak da bir beceri işte bazılarında o beceri çok daha iyi.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ya, ne demek.

      Aynen. Ağlanacak haline güldürüyor . :D

      Sil
    2. Ay ne sevindim kendi adımı okuyunca :)
      Beğendiğin blogları ben de okuyayım dur. Zira seveceğime eminim ;)

      Sil
    3. Özellikle ikiz,üçüz annelere bakarak hayatta kalıyordum o dönemlerde. Kesin oku:)

      Sil
  3. Merhaba;

    Ben de yazayım o zaman..Farklı kulvarlarda çok farklı bloglar var sevdiğim. Ama içlerinden bir tanesi. Ayşenin Kozası...O kadar naif ve iç acıtan ki.... Ben şimdilik bir tek bunu yazayım... Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öncelikle sizi, sonra da tavsiyenize ziyaret edeceğim. Teşekkürler..

      Sil
    2. Aysenın Kozasını ben de cok severek okuyorum. ıyıkı hatırlatmıssınız

      Sil
  4. Bitli turist, nerdesin? Sana özel yazacak bir e-posta adresi bulamadım, o yüzden yayınlama lütfen bu yorumu.
    Umarım çocuk hasta değildir, ya da sen.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazyı göderdim, yorumunu gördüm. Yok,yok değiliz. Sen nasıl oldun asıl?

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...