1.17.2016

Kısa Film Vakti -İyilik-


8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Aynı zaman da, çok da güzel bir fikir. :)

      Sil
  2. Ben de seyrettiğimde etkilenmiştim. Iyiki paylaşmasınız. Iyilik etme noktasında harekete geçmemizi hatırlatıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir kaç ahafa öce kardeşimim bigisayarında görüp, izledim. Çok nadir ksa videolar izlerim noemalde. Bu ara izlemee başladım. Beğendiklerimi kaydediyorum. :)

      Sil
  3. Ben açamadım. ....has been removed diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden bozulduğunu anlamadım. Ama yeniden yükledim. :)

      Sil
    2. Ayyyyy.
      Bu aralar herşey beni ağlatıyor yahu :))
      Paranın iki gözü kör olsun!!

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...