4.25.2016

Burası da İstanbul!



 Uzun zaman önce yapmam gerektiğinden emin olduğum şeyi, bu hafta sonu, ani bir kararla uyguladık. Kontrol ve aşı için, Şişli'ye geçip oradan kuzeye doğru gitmeye eşim ikna etti beni. İyi ki de etmiş de, o güzellikleri görebilmişim. İçim açıldı, ağzım kulaklarımda gezdim ve fotoğraf  makinem yanımda olsaydı diye söylenip durdum. Hafta sonları kaçmaya, piknik yapmaya karar verdik. Ben de, fotoğrafların hepsini gözlerimle çektim, depoladım mecbur. Nerede, nasıl çekmeliyim falan, her şey tamam. Hafta sonu kaçamak yapmaya kaldı iş...

 Demem o ki, Istanbul sınırları içerisinde, köyler, dağlar, rengarenk tarlalar var. Çatalca'da ki piknik alanlarının ötesini görün. Sadece yollarında arabayla gitmesi bile müthiş keyifli olan bir şeyden bahsediyorum size. Çatalca'dan biraz daha ileriye gidin, Tekirdağ'a varmak üzere olsanız da, siz de görmelisiniz, ferahlamalısınız, diye düşündüm. Ben vicdanımı rahatlattım, gerisi size kalmış. :)





2 yorum:

  1. Biraz kıpırdansak ne güzellikler var da tembellik yapıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay daha ne güzellikler var ne güzellikler. Gidersen makineni kesin götür,sonra hayıflanırsın benim gibi. :)

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...