4.26.2016

Sıradan Bir Gün Daha...


  Bu fotoğraf ne güzel şeyler anlatıyor bilseniz. Mesela, ooo makyaj yapmış bugün diyor. Rujum bordo halbuki. Bu renge nasıl döndüğünü ben de çok merak ettim. Vee evet bordo. Kendime geliyorum, ne var. :) Eşofmanlarımı çıkartıp, eteğimi giydim,üzerne hafif dekolteli t-shirtten hallice bluz. Makyaj yapıyorum derken rezil ettim az bir şey amaan olsun o kadar.

  Kitap okumuş demek oluyor. İki aydır yapamadığım bir eylem. Nasıl rahatlatıyor, mutlu ediyor. (D&R'ın indirimde ki kitaplarından ilk defa bu kadar çok aldık. Bir bakın derim. İdefix'de bol indirimli, Haberiniz olsun.)  Kitabı azıcık ilerleyince daha çok sevdim. 56. sayfasındayım o ayrı.

  Kek yapmışım. Yapmayalı iki seneyi geçmiştir desem. Yine sıvısı fazla geldi. Çikolata parçacıkları dibine inmiş falan ama tadı güzel. Görünmese de kurabiyem de var. Ayrıca kurabiye canavarı bir kızım var. Hayallerimden biriydi. Bayıla bayıla yiyor. Ay da bir iki kere pişiyor gerçi ama yeterli bence.

 En güzeli ne biliyor musunuz? Uzun süredir öğlen uykularını es geçen çocuğum uyudu. Geç uyudu falan ama uyudu ve ben bloğum için fotoğraf çekip, yazı yazabiliyorum. Nasıl iyi geldi anlatamam. Kitap okuyacaktım, yazmayı tercih ettim. Çok iyi yapmışım. O zaman dans! Gerçi evi bir şeyler götürüyor. Dans edecek yer yok. Ama renk bol. :D

 Siz de kek yapın, kurabiye yapın, kilo alın. Tarif mi versem? Hadi ama, koşun mutfağa, kaldırın totoları! Sıradan bir gün olsun, ama huzurlu olsun!




6 yorum:

  1. istanbuldaki hava durumu o kadar değişken ki benim için hiç sıradan bir gün değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya işte çocuklu olsaydın ev de oturur sıradan bir gün geçirirdin. :D

      Sil
  2. Harika bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Vay vay vay..
    Gözümün önüne bir afet canlandı. :)
    Hem de çikolatalı kek yapan bir afet. Allah bilir o kupanın içinde kahve vardır :p

    YanıtlaSil
  4. Ahaha sorma, ruj sürünce makyaj yaptığını zannedengillerdenim. Kafi.. :D

    YanıtlaSil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...