6.12.2016

Göbek Adı

 Hey merhaba! Ölmedim ya ondan bu heyecanım.  Tahlil sonuçlarım harika çıktı.  Hem de hiç olmadığı kadar. Beslenmeme dikkat etmem, zayflamam şart! Adamcağız zayıflayayım diye bir diyetisyenden çok Daha büyük bir psikolojik destek verdi. Şimdiye kadar ilaç kullanmamıştım ama aşırı kilo alımım yüzünden (almamam gereken dönemde bile kilo almış oldğumu farkettim)  tüm şikayetlerimi dile getirmemin sonucunda ilaç kullanmaya başlıyorum.Günümün çok daha iyi geçmesini sağlayacağını düşünüp mutlu oluyorum. Eğer bir zahmet üşenmeyip yürüyüşümü de düzenli yaparsam çok güzel kilo verebilirim. Umutluyum..

 Gerçi dakikalarca konuşulan az yemek, sağlıklı beslenmek, egzersiz yapmak gibi kelimelerin üzerine iskender patlatmsaydık iyiydi. Doktorlarımdan birine yakalanacağım diye etrafı kolaçan etmek de zor.

 Gün verimli geçti. Hastane de bir kaç saatlik oş boş oturma amanım oldu. Açık havada, ağaç kokuları için de. Kitap okudum biraz. Biraz da yazı yazdım. Alerjiden mi açlıktan mı bilmem düşünme konusunda beynm sıfırlanmış, uykum gelmişti. Yazdıklarım günümü özetleyen cümlelerden oluştu.  Doğumumun çoğunluğunda yanımda olan bayanı gördüm. Çocuğunun olmasını çok istiyordu. Olmuş, hatta yürümeye başlamış. Hastaneye bir sıkıntılarından dolayı gelmişler gibi görünüyorlardı, eşi yanındaydı. Merhabalaştım sanki devamını getirirmemden çok hoşnut olmayacakmış gibi hissedip, sıkıştırmadım kadıncağızı. İşin komik yanı, tam doğumhanenin bahçe kısmında oturuyorum. Onlar da oraya geldiler. 10 dakika önce biraz tenhalaşsında, gidip öğreneyim dediğim birşey vardı. Ay çok utanıyorum...

 Ben, altı üstü bir tanecik çocuğumun göbek adını unutmuştum. Evet bildiğiniz unuttum. Tamam pek sallamadım zaten isimleri ama aklımdaydılar. Bir ara hastaneden çıkamadım,sık sık acillerdeyim falan.  Herhalde o dönemde ya da daha sonra unuttum .Ama bir gün hatırlamaya ne kadar çalışırsam çalışayım hatırlayamadım. O gün bugündür de iki isimden birini hatırlıyorum yalnızca. Ayşe! Diğeri yok. Doktorum iki ebenin adını birden koymuştu. Karşılaştığım bayan da kızımın ismini taşıdığı bayan. Neyse, onlar gittikten sonra girdim içeriye. Sordum hemşirelere. Hepsi de yeni gelmiş. İki buçuk yıllık çalışanı bulup tarifimi yaptılar da ismini bulduk sonunda. Gönül. Kızımın göbek adı Ayşe Gönül. Unutursam hatırlatın. :D

4 yorum:

  1. :) ismi bulabildiğin iyi olmuş bari, günümüzde isimler ayrı kriz yaratıyor aileler içinde eskisi gibi kolay isim bulamıyor anneler, siz doktorun ebelerin isim koymasına izin vermişsiniz ne güzel. Göbek isim de olsa ebe de kendi ismini vermenize sevinmiştir. Bu arada geçmiş olsun zaten zor olan düzenli düzenli olarak bir seyler yapabilmek ya ins diyete her daim devam edebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bişey diyeceğim şimdi, çocuğun göbek adını doktor ya da ebe koymuyor mu? Etki edebiliyormuyduk? :D :D

      Başlarsam iyi olacak. :D Ya gerçekten damak tadım diyetten çok uzak. Fast food, tatlı, hamur işi koy gerisini unut. Önüme lezzetsiz sebze yemeği koyacağna hiç yemek yememeyi tercih ederim. Doktorun dediği gibi, bu bizim yaşam tarzımız diyeceğiz. Slim fit giyineceğiz. :D

      Sil
  2. İskender kısmında koptum. Hahaha :D

    Benim oğlanların göbek adı aynı, kendimi garantiye aldım unutmiim diye :D

    YanıtlaSil
  3. Sorma, biz de sırıtarak yedik. O sondu, bundan sonra yemeyeceği öyle şeyler. Yersen!

    Ahaha, bak sen iki taneye bir isim koydurmuşsun, beNim bir tane de iki. Normalmiş unutmam. :p

    YanıtlaSil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...