Ana içeriğe atla

Karaladım Yine

 Merhaba millet. Napıyorsunuz? Görüşmeyeli de kubad sadece bir yazı, Handan her zaman ki gibi döktürmüş (alıştık ona zaten),  Ceren bloğunu en azından kapatmamış ama artık yok, Deniz tam gaz devam ediyormuş, iceberginanasıda döktürmüş bak, küçük joe'de yazmış... Yoklamamı aldım anlayacağınız. Aklıma gelmişken, instagram hesabınız varsa delianne ve yabanelma hesaplarına bir bakın derim. İçinizin ferahlaması, umutla dolmanızın garantisini verebilirim.

 Telefonumun şarj edilmesi lazım, çalışacak gibi ama elim değmedi. Laptop'un şarj aleti geldi ama daha ona da dokunmadım. Eşimin laptopu kısa süreli çözümüm bugünlük. Ulaşılamaz olmayı da seviyorum galiba. Ulaşamamak kötü ama.

 Bu sene tatile gidemeyecektik. Gözümü karartıp kendi başıma gitmeye karar verdim. (Gözünü karartmak; yolculuk, taşıma,hastalık kısımlarını düşünmeyip, çok güzel bir tatil geçireceğimi düşünmek demek.) Kusura bakma ama bu halinle benim içim rahat etmez ikazıyla, kardeşimle gittim. Ee gerçekten olmazmış. Diş çıkarttı, öksürdü, herhangi br efor sarfetmeden, üç dakika içinde ter su içinde kalıp bunu kısır döngeye soktu, ve illaki de ishal oldu, burnu tıkalı, öksürüyor. On günlük tatilde, daha kötü olmasın diye doğru düzgün sokağa bile çıkamadım, havuza iki kere gidebildik. Gerçi havuza toplamda 5 saat bulunduğuna göre 5 gün gitmiş kadar oldu. Hem de çok daha ucuza. :p En büyük katkısı (bana) herşeyi teyzesinin yapmasını istemesi oldu. Garibim, ev taşıma yorgunluğunun üstünde bir de çocuk baktı. Arkadaşlarımla da denk geldik. Eskiden nasıl sabahladıysak yine sabahladık falan ama nerede eski ben? Saat üçden sonrasını uyumamaya direnerek geçirdim. Benden geçmiş valla, bundan sonra tavuklar kadar erken yatacağım. Çocuk ne menem şeymiş arkadaş? Uykusuz, tempolu tatiller nerede, şimdi ki tatiller nerede? Önceden az uykuyla hayata devam etmek zorunlu olmadığından mı severdim acaba? Bu arada uykum da geldi. Her zaman ki gibi, tatilin son günü ve sabahı çok güzel geçti. Ne kadar da kısa geçti. Hiç birşey anlamadım. Mekanım değişmiş, deniz havası almış, dalgaların sesini bol bol dinlemiş oldum. Buna da şükür tabi.

 Ramazanın ilk gününü atlattık ama ben orucu tumadım da oruç beni tuttu. Son tahlillerim fena çıkmamıştı, tatilden dolayı doktora da gidemedim,tutmamayı da sindiremedim daha. Ama yatarak tutabildim. Bakalım devamı nasıl gelecek, doktorum ne diyecek? Geçen sene es vermek zorunda olsam da tutmuştum. O zaman bilmiyordum hipoglisemiyi tabi. Kendimi kontrol ede ede geçirdim günü. Senelerdir Kuranı kerim de okumadım. Bari bu ramazan kapağını açsam.

 Postun son paragrafına günahlarımla devam edecekmiş hissi vermiş olsam da, kendime gayret dileyerek konuyu kapatıyorum. Sahura kalkanlara afiyetler olsun, oruç tutanlara kolaylıklar diler, başarılarının devamını temenni ederim. Ne yiyorsunuz? :D

Yorumlar

  1. Ne yemiyorum ki.. Ramazandan sonra ciddi diyete başlamam gerek. Zaten kilo aldıydım, şimdi de baş ağrım olmasın diye iftardan sahura yemekteyim. Sonra da midemdekilerle uyuyamadığımdan bak hâlâ ayaktayım :)

    Tatil güzel olmuş. Kardeşle başka güzel geçmiştir. Bir ara her tatili hasta bitirirdik, onu hatırladım sen anlatınca. Bir kere de on günlük tatilden üç günde geri dönmüştük manasızca daha çok yorulduğumuzu fark edip :D O günleri hatırlayınca bir an mutlu oldum oğlanlar büyüdü diye heheheh ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben normal yediğimden daha az yiyorum ama arada abartıyorum. O da allak bullak ediyor. Boşver istediğin kadar uyuyabiliyorsundur, gece keyif yapmanın tadı da bambaşka. :)

      Doğduğundan bu yana üçüncü tatil üçü de dertli, hastalıkla, uykusuz geçti. Mekanın değişmesi de iyi geiyor. İstabul'un kıyısından ayrılmıyoruz ama. :D

      Sil
  2. Çocuklu tatil beklentileri karşılamıyor, zaten dinlenemeyecegim diye genelde böyle sessiz sakin havuzlu manzaralı tatilleri değil de taban kuvvet gezmeli tatilleri tercih ediyorum hala. En azından hareket halindeyken çocukları arabaya bağlıyorsun tepene çıkamıyorlar ;)
    Bu arada benim de şimdi aklıma geldi gecen ay İstanbul'a gittiğimde Yahya'nın bütün azı dişleri aynı anda çıkası geldi. Hep tatilleri bekler bu dişler nedir :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada hayırlı ramazanlar ve gecmiş olsun sıkıntına rağmen tutmaya çalışman çok değerli bir niyet. Allah izniyle bu ramazan bol ibadetli geçer ve bol hayırlar işleriz. Ben de ne zamandır tefsir okusam diyorum da Aslında en azından günde 1 sayfa da olsa Kuran okumak bile zor geliyor baksana hayat öyle hızlı akıyor kı en önemli şeylerden birine fırsat bulamıyorum. Allah beni affetsin.

      Sil
    2. Haha bak onu hiç düşünmedik. En üyük kurtarıcımız trambolindi. Akşam zıplattımı fena bir uyku performansı sergilemedi. :D

      Dişlerin taktiği bu herhalde. İlk diş çıkınca parti veren arkadaşıma, manyak mıyım ya son diş çıktığında veririm o partiyi demiştim. Ehehe yeni bir akım başlatmaya niyetliyim. :P

      Size de hayırlı ramazanlar.Ay hadi inşallah. Ama ben daha kendime bakamıyorum. Ancak düşünüyorum. O yüzden yazdıklarımda pek boş geldi şimdi. :(

      Sil
  3. Ayh, büyük 2 yaşındayken tatile gitmiştik, tövbe bir daha demiştim. tatil değil eziyet oldu, eziyet de değil zulüm. Hatırladıkça gözlerim dolar.
    Handan büyüdüklerine sevindim demiş ya, içime su serpti ya, biz de tatile gidip dinlenebilecek miyiz ki?

    Ramazan mübarek olsun, ibadetlerini de kabul etsin Allah'ım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gözlerimin dolduğu tatil de, kızım 3 aylıkken gittiğimiz tatildi. Ayyy arada böyle başlıyordu çılgınlar gibi ağlamaya. Normal ağlayışı kabul ettiğimizden çok çok daha kötü. Bir de yemeyi kesmişdi falan.

      Büyüyünce seninle tatile bile gelmek istemeyecek de kubad, hasta olsa da, stres falan sıkıyor insanı ama değişiklik de iyi geliyor. Bence. :)

      Tuttuğum bir oruç var zatn ona da aminnn. :)

      Sil
  4. Benım çocugum parkta bile durmuyor hep boyle oldugu için alıştım yani tatil yada ev fark etmiyor:)) yabanelma hesabına bayılıyorum bende benzer birkac yabancı hesapta var takıpteyım senın var mı instagramın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var mı ne ya var ki takıp edıyorsun bak sacmaladıgımı gondere basarken fark ettım:))))oruç sıcak gurultu bıtırdı beni ya..

      Sil
    2. İşte ben de aynısını düşündüm ama tatil demek doktora uzak olmak demek, ateşi kırklara varınca günlerce uyumadan yalnız başına mücadele etmek demek. Hem arabam olmayacak falan filan.. He normalde hasta olduğunda beş günde altı saat uyumuşuğum var ama yakınımda birinin olması ve o kadarcık uyku, yemek, destek önemli benim için. Benim düşüp bayılma riskim de yüksek belki ondan dolayı ben dahil güvenemiyüruz bana. :)

      Haha normal ya, ben hiç saçmalık olarak algıamamıştım zaten. :) bitliturist yine benimkisi. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Stilistlerden Çizimler (IIlustrations)

O kadar stilistliğe gitmeye çalışıyorum, ediyorum dedim madem, biraz da bana ilham veren görüp de beğendiğim çalışmaları sizinle de paylaşayım istedim. (Bu arada ufak bir not: Ben, çizim tekniklerini yarın öğreneceğim için ve ilk denemelerimden haz etmediğim için ve silüet ve kıyafet duruşunu kavrayabilmek için bakarak çizim yapmayı yeğledim. Yani son zamanlarda ki çizimlerim tamamıyla benim tasarımlarım olmadı.Ama çizimlerimde ilerleme kaydetmeme büyük katkıları oldu. Kısacası siz de elinize kağıt kalem alıp başlayabilirsiniz. Olmadı mı canınızı sıkmayın. Hiç olmadı bana yazın anlayamadığınız noktaları. Yarım doktor misali, ama canınızdan olmazsınız :)     Size yardımcı olabilecek diğer noktalar ise, çizimini gördüğünüz bir modelin kalıbını çıkartabiliyorsanız eğer, yahut pratik olarak değil de direkt modelistlik eğitimi almışsanız kalıbını çıkartıp, dikip, bilmem hangi markanın çook beğendiğiniz ama o çook fiyatından dolayı alamadığınız modelini üzerinizde hep birlikte görebiliriz. Y…

Yaka Yapımı

Stilistlik kursumuzda bu hafta yaka yapımı üzerine yoğunlaştılar. Yoğunlaştılar dememin sebebi ise maalesef malzemem olmadığı için,ve yakın tuhafiyelerde bulamadığım için ortada kalmam yüzünden. Uzun süredir rahatsızlıklarım ve bilumum sıkıntılı sebeplerden ötürü kurslarıma gidememiştim. Malzemelerden de bir  gün önce haberim olunca başka bir yerlerden bulma ümidim de kalmadı. Arkadaşlarım, benim uzun süredir yapmak istediğim yakaları yaparken ben de onları izledim. Biraz çizim yaptım. Birazcık ta dikiş. Gözüm onlarda olunca pek iş yapamadım zaten.

                                                             Yaka kalıp örnekleri:








  Malzemelere gelirsek;

  -Keçe ( Hoca beyaz,krem ve siyah tercih etmemizi istemişti. Bence istenilen renkte keçe kullanılabilir. Hatta bence kumaş çok daha şık olur. Benden söylemesi.)

-İnci (Büyük ve arkası yassı olanları tercih ettiler. Yapıştırabilmek için arkasının yassı olması önemli bir pozisyon oluşturuyor.)



-Silikon tabancası artı silikon almayı unutma…

Salvador Ve Sürrealizm

Bir kaç senedir Salvador Dali ile tanıdığım ve beni içine çekip bir daha da çıkaramayan sürrealist resimler.. Başka ressamlar da var elbet. Ana temanın Dali olmasının ilk sebebi, onunla sevmiş olmam. Bu resimdeki de Salvador amcamız. İşin en güzel tarafı bu fotoğrafın dijital tekniklerle hayat bulmamış olması.
 Bir kaç ay önce Salvador Dali sergisi Tophane-i Amirede idi. Hayalim; nette gördüğüm, beni cezbeden  o zekice çizilmiş resimlerin çok daha fazlasını görebilmekti. Ama neredeyse bütün çizimler benim zekamın fazlasıyla üstündeydi. Eğer güzel sanatlar öğrencisi olsaydım çok şey öğreneceğim kesindi. Maalesef değilim...












  Başlığa bakıp ta, öyle internetten edindiğim bir kaç bilgi ve beğeniyle sürrealizm üzerine ahkam kesmemi bekliyorsanız yanılıyorsunuz. Tek amacım, görmemiş olmanız ihtimaline karşı, bir kaç resim ekleyip sizin de sürüklenmenizi sağlamaktı.