6.11.2016

Ölecek miyim Çocuğum?

 Lying under the moonlight . #yellow:
Ramazan düşe kalka devam ediyor. Doktora hemen gidemeyip telefonla anlattım durumu. Son tahlil sonuçlarım iyi çıkmıştı, (diyete bayağı uymuştum çünkü, tatilde hatta ondan öncesinde diyet miyet kalmadı)  doktorumda diyete uyarsan oruc tutabilirsin, uymazsan yaşadığın durum normal dedi. Otur bitli sıfır! Her türlü ben sorumluyum, paşa paşa uymaya çalışıp, tutuyorum. Yarın gideceğim, bakalım tahlil sonuçlarım kulağıma neler fısıldayacak. Ha bir de, günü kötü geçirmemin ikinci etken maddesi uykusuzlukmuş, çok şükür farkettim. Yemek yiyince yatıp uyuyamıyorum, bir enerji veriyor. Ee ancak o sırada halledebiliyorum ihtiyaçlarımızı da. Çamaşır asmak, mutfağı toparlamak gibi, bazen yemek hazırlamak, sahuru da unutmamak lazım... Bunun üstüne çocuk faktörü ekleniyor, uyku sürem 4,5 saat. Bu kadar hasarla altından kalktığıma şükredeyim ben, bir de uyumam lazım tabi. Aklımı biraz da kendime kullanıvereyim dimi. (Aklını önce kendine kullanmıyorsan da ahmaksındır tabi de çaktırmıyorum tatlış beynime.) Doktorum çalışmaya başlamış farkettiğiniz gibi, çok sevindim, inşallah hiç bir sıkıntısı kalmaz, ben de hastalıklaımdan kurtulup, halini hatrını sormaya gidebilirim umarım.


 Bugün eşimle yarın kaçta kalkalım, hastaneye gidelim muhabbeti yapıyoruz. Daha söylememiştim küçümene. Bir konuşmaya başladı, dudaklarını büze büze...

 - Annecim, sen doktora gitme, doktora gitmeden de iyisin. İyi olursun inşallah. Bak boynundan öptüm. Bırakma beni..

 Allah'ım ses titriyor, ağlıyor, sanki ölüme gönderiyor. Ben de girdimmi moda. Uzun süre beni doktora gitmemeye ikna etmeye çalıştı. Anneanne faktörünü öne sürdüm. Çok sevindi. Ama yine de doktora gitmemi kabul etmedi. Doktor amcalardan şeker getirme sözü verdim, ağlamalarına dayanamayıp. İçine sinmedi, pek gönülsüzdü ama uyumadan önce sözü aldık galiba. Sabah ne yapacak bakalım?  Ölecek miyim neyim? Çocuğa malum oldu herhalde. Fena girdim bu moda. Gideyim bir ağda yapayım. :D

4 yorum:

  1. Geçti geçti..

    Uykusuzluk çok vuruyor gerçekten de aman dikkat.

    YanıtlaSil
  2. Aynen geçti geçti. :) Bak yine uyumadım, kızım da çok geç uyudu belki, inşallah,noooluur geç uyanır. Çok işim ar çok. :(

    YanıtlaSil
  3. Sonu güzel bitmiş, diğer yazıyı önce okudum ve sevindim :) Ah bu uykusuzluk var ya, her derdin anası! Umarım biraz uyur dinlenirsin tez zamanda yenilenirsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok uyumak yerine yapacak başka şeyler buluyorum ama artık benim saçmalamam, uyusam uyurum. Pöff.. :(

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...