6.25.2016

Pis Baymak

 Bütün ev derlenmiş toplanmış, süpürülmüş, silinmiş, yüzler gülüyorken giriştiğim salonda kaldım, Gömün beni! İnşaat tozuna bulanmış yaşıyoruz kısmen. Üstelik artık yine ve yeniden tüm ev dağınık. Eskisi gibi değil ama, halıları da kaldırmışken yıkamaya gönderdim. Ohh, evi süpürmesi acayip kolay geliyor. Gerçi benim sıpa uyanır uyanmaz, boğazımda kıl var gibi deyip kustu, öksürük de başladı. Hey Allah'ım!

 Sıra gelsin baymak'a... Diyorlar ki,  biz bunu takmak için sadece bir delik delebiliriz. Tamam. Ondan önce  çağırdık birini, her şeyi halletti. Sadece bir delik kaldı. Yıl olmuş 2016, beyefendiler saat veremiyorlar üstelik. Herhangi bir vakitte gelebilirlermiş.Akşama doğru geldiler, ve ne dediler biliyor musunuz? Burayı delemeyiz. Sebep? Zıkkım isimli alet gerekiyor. Halbuki daha basit aletle de delinebiliyor ama daha gidecek çok yerleri olduğu için sallıyorlar. Takmadan gittiler. Ev şantiyeye dönmüş, oruçluyum, deli gibi sıcak, o sırada sallamamak en iyisiydi ama gece çok sinirlendim. Şimdi biz adam çağırıp ellerinde olan aletle duvar deldireceğiz. Onlarda takmaya gelecekler. Tabi şikayetler falan filan... Valla daha taktıramadan hizmet fecaat, benden söylemesi...

 Yarın halledilirse en azından temizliğe girişebileceğim. Akşam olmadan, bitsin de, işleri yoluna koyayım diyorum ama bakalım. Geri kalanı klasik, bol uyuklamalı geçiyor...

2 yorum:

  1. Şu sallama durumu gerçekten çok kötü. Her zaman gelebiliriz de ne demek bütün gününü bloke ediyor resmen. Sonra da yapmadan gidiyor. Temizlik tamirat hem de oruçlu. Allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var ya salona hala giremedim, şu yazının tarihine bakmak istemiyorum, ramazan olduğunu şimdi farkettim. Off. :(

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...