7.23.2016

Öyle Yani

 Well hello, little buddy!!:



 Bu gündemin üzerine mis gibi bir kavga ettiğimize göre hayat normale dönmeye başlayacak galiba. Gerçi travma geçirdiğimizin farkına yeni yeni varıyorum. Her çocuklu, evde oturan(!) kadın gibi iş yapayım dedim Ama ucundan kıyısından ancak. Normale dönme girişimlerine yeni yeni başlayacağım. Mesela, ertelenmiş doktor ziyaretim var yarın.

 Keşke, bu sıkıntılarımızı büyük zannetseydik de, bomba patlıyor zannedip çocuğun beşiğini koridora taşıyarak, cam patlama ihtimalini bertaraf etme çabalarına girmeseydik. Şükredeceğim, boğazım düğümleniyor ama biz iyiyiz ya, normale dönmek üzerine konuşup, yazılar yazıyoruz.  Biz de klavye delikanlısıyız be. Bir de değneğin diğer ucu var, ya darbe olsaydı? Allah'ım sonumuzu düşünemiyorum bile. Çıkarttığımız sonuçlarımız var, çocuklarımıza miras bırakacağımız. Başka da bir şeyimiz yok!

 Bu sene için yeni kararlar aldım, uygulayacağıma inancımın olduğu...

 - Tezhip kursuna gitmek istiyorum. Deneme olarak kalacak belki de... Zorlama yok.

 - Yarım bıraktığım dilleri artık tamamlamak istiyorum.

 Önceliğim tezhip, dilleri arka planda kendi kendime yürütmek istiyorum. Bakalım. Bu yıl ilerleme kaydetmezsem çıldırırım muhtemelen. Birşeyler yapmam lazım.

 Bu gün bunalımlardan bunalım beğendiğimi farkedince dizi izledim. 2 broke girls. Öyle yani...

4 yorum:

  1. Aklımıza mukayyet olmak için bir şeylere yönelmek gerekiyor. Aksi halde işimiz zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım tezhip'de başarılı olurum ve üzerümdeki ölü topağıı atabilirim. Aksi halde neler olacak tasavvur edemiyorum. :(

      Sil
  2. :(
    Ha gayret.
    Tezhip ne güzel birşeydir ya...Halledeceğine eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmalara doyamazken güzel de umarım yapmalarada doyamam. :D

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...