8.30.2016

Bazı Şeylerin Sonu Hüsran

illustrations pinterest ile ilgili görsel sonucu


 Hayat, bilmediğimiz yönlerde farklı yollar çıkarıyor önümüze. Azıcık nefes alabileceğimi düşündüğüm bir anda yine yönüm değişti.  Bu hayat hep nefes aldığımı, sonunda huzuru buluğumu zannettiğim anlar da vuruyor beni. Buradan da çıkarmam gereken dersler var demek ki ve ben her defasında sınıfta kalıyorum. Gerçi ilk sınav çok kazıktı ama olsun. Çok şey öğrendim ve minnettarım. Bu yaşlarda hastalıkla imtihan çok öğretici bir yaşam sunuyor. Sağlığın kıymetinden, dostun kıymetine, tanıdığını zannettiğin eşinin, dostunun hal ve hareketlerine kadar herşeyi gösteriyor. Eskiden çok beylik gelirdi. Ha bir de çok umut kırıcı olduğunu düşünürdüm ama zaten tadına bakmadan anlaşılmıyor. O yüzden, ah yavrum vah yavrum, sen ne gördün ki gibi tavırlar ergen çocuğunuzu irrite etmekten başka bir işe yaramayacaktır. Bırakınız yaşasın, siz de onun istediği yöntemle yanında olun. Yıllar sonra okursam eğer kendime kulak çekmelik notlar oldu. Pek çenemi tutamadığımı varsayarsak bilhassa...

 Diyeceğim o ki, tezhip kursu yalan oldu. (Bu tezhipte var birşey yahu? Ne zaman başlasam ya da başlayacak olsam devam edemiyorum. İlginç değil mi?) Gerçi çok zor da olsa şansımı deneyeceğim.

 Tezhip olmasa da, şartlarımla beraber kabul görürsem belki de başka bir hobi edinirim. Belki çok daha fazla severim. Kim bilir?

 Çocuklar için binicilik kursu bile açılıyormuş iki adım ötemize. Ama nasip.. Dönüp dolaşıp yine kürkçü dükkanımıza dönelimde, gerisi geçer inşallah. Aslında öyle çok uzağa bir yere gitmiyoruz, bir uçakla evdeyiz, yurtdışına da çıkmıyoruz. Tercihler arasında olsaydı iyi olurdu gerçi. :d

 Ama işte, bundan sonra aldığım nefesleri alabilme ihtimali kalmıyor ya hani. Fazlasını umduğum sırada kalmıyor ya bir de... Öyle işte.  Kendimi iyi hissettirecek şeyleri, yapmayı, yapamazsam görmeyi ve bulmayı diliyorum kendime. Sağ salim, tek vücut, noksansız akılla :d çıkabileceğime inanıyorum ve dahiii söz veriyorum.  Soğuk espiriler yapmayınca bir eksiklik hissediyorum. Eksik kalmamalı, bla bla diye okumalısınız çünkü. Bla bla bla...

 Edit: Yazdım olumlu olumlu, yayınladım, tuvalete gittim. Gitmez olaydım. Üç adım ötemde devletin ana okulları içinde en iyilerinden bir tanesi var. Orada ki anaokulları kim bilir nasıl kötü? Seçenek de azdır özel olsun desen. Devlettende bir farkları yoktur kesin. Burada havuz desen bol bol var, hatta devletin bile var. Binicilik extra ama harika bir duygu olsa gerek. Oturduğumuz sitede binadan çok park,bahçe alanı var. Bol bol ağaçlar var, bu sene kocaman olmuşlar havuzu görmemizi engellemeye başlamışlardı. Tam gerçekten çocuğun zamanı dediğimiz dönemde hooop hiç birisi yok. En büyük sorun anaokulu bir kere. Off napıcam ya. ;(

5 yorum:

  1. Eski günlüklerimi hatırladım :) O kadar üstü kapalı yazardım ki bir ay sonra ben bile anlayamazdım ne demek istediğimi :)

    Yazıyı iki kere okudum,olayı çözemedim :) Taşınıyor musunuz, ne oluyor. Ben arada kaçırmışım birşeyler.

    Vardır her işte bir hayır. Cidden inanırım ben buna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hamile kafasına yormuştum :D ben de anlamadım yaa, ne oluyor orda!?

      Sil
    2. Ahaha evet ne kafamı toparlayabiliyorum ne de toparlamayı bekliyorum. Ondan bu kargaşa. Kusuruma bakmayın. :)

      Evet taşınıyoruz, artık kesinleşti gibi.İnşallah hayırı olur Handan ya. :(

      Ceren hamile kafası varsa ben hiç ondan çıkamadım. Hatta lohusa kafası bile denilebilir. Senden değil de benden anlayacağın. :) Taşınıyoruz nasipse, inşallah, galiba... :)

      Sil
  2. Ben neden anlamadım bu yazıyı derken, diğer yorumları okudum da, anlamamak normalmiş galiba.
    1.5 ay geriden geliyorum, sürükleyici bir roman okur gibiyim.
    Dındın dındın dındın....
    BT'ye ne oldu :P az sonra....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, asıl bundan sonrası önemli. Dın dınn.. Benim için az biraz korku tüneli. :D

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...