8.01.2016

 Derzleri çamaşır suyuyla fırçalyanlar burada mı? (Diş fırçası) Az biraz zehirlendim. Çamaşır suyu bitmeseydi devam ederdim de nasip. Biliyorsunuz burayı saçmalamak için kullanıyorum. Düzensiz bir beynim var ve burada konudan konuya atlama lüksünü sunuyorum. Okunmayacağını da biliyorum ama neden açıklama yapıyorum bilmiyorum. Yok zehirlenmedim, iyiyim aslında. Konuşmak istemiyorum ama susmak da istemiyorum. Ağlamak istiyorum ama o kadar gereksiz ki... Komik aslında ama gülemiyorum. Öyle hissiz bir duygu. Bilinçaltının olayları çözüp kendini nasıl kandırdığını izlemesi ilginç bir hissizlik veriyor.

 Nasa'nın açıklaması diye verilen uydurma haber heyecanlandırdı bir an. 1,2,3 deneme diyen zeki uzaylı,  paralel evrendeki ben çıkacak diye bir sevinç dalgası yayıldı vücüduma. :P



''Günümüz eşlerinin derindeki problemi, birbirinden ruhen doyumsayamamasıdır. Bu çok defa verenin değil alanın doyamıyor olduğu ayrı bir trajedir. Genelde kadınlar sevgiye ihtiyaç duyduğu kadar hırçın, erkekler sevgiye ihtiyacı olduğu kadar duyarsız oluyor. Aslında ne psikolog, ne psikiyatr... Doğru kurulmuş evliliklerde eş eşi terapi eder, ya da eş eşi terapiye muhtaç eder... '' Adem Güneş


 Söyleyecek kelime kalmamış. Fazlasına da azına da gerek yok sanki. En yalın haliyle yazmış adam. Sanki biraz da Türkiye gerçeği gibi. Belki de bana öyle geliyordur.

6 yorum:

  1. Meraba, ben döndüm artık bak. Sıkılmana gerek kalmadı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim laptopun şarj aleti yine gitti. Şimdi bakıyorum. Hep huzurla geliyorsun. :)

      Sil
  2. Ahahaha kafayı bulmuşsun kloraktan :D Çok keyifli. Derz ne ya bu arada? Bi gugıla sorayım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kötü biri. :P Fayansların arası, evlendiğimden beri ne kadar sinir bozucu olduklarını öğrendiğim şey...:)

      Sil
  3. Ayol niye kimse okumasın.

    Mis gibim olmuştur şimdi.
    Yeni evlendiğimiz zamanlarda mutfağın kara kara derzleri sinirime dokunuyordu, eşim dedi ki "biz şantiyede çamaşır suyuyla tuz ruhunu karıştırıp döktük, ne artık ne kir hiçbir şey kalmadı" E ne güzel dedim, biz de yapalım.
    YAptık, bir hoşurtu çıktı, mutfağın balkon kapısını açtık, ötekini kapadık, gittik yattık.
    Sabah kalktığımızda çaydanlığım, ocaktaki tencerelerim, dolapların kulpları, masanın ayağı vb bütün metal eşyalarımın üzerinde dalga dalga lekeler oluşmuştu. Şok olduk, cifle çıkar sandım, çıkmadı. Kimini attım kimini hala kullanıyorum. Derzler ne mi oldu? Kimisi tamamen boşalmıştı, kimisi temizlenmişti. Hiç siyah leke yoktu. Tertemiz oldu mutfağım. :ppp
    Yani neymiş, kimyasallar birbiryle karıştırılmayacakmış, tıpkı üzerlerinde yazdığı gibi. İnşaatta yapılan bir işlemi nasıl oldu da eve deneyebildim, hala aklım almıyor.
    Derz kalemi diye birşey çıkmış, hiç kullanamadım, beğenmedim, paspaslayınca çıkıyor.
    Paspas suyuna azcık çamaşır suyu katıyorum hala ondan vazgeçmem. :D

    Adem Güneş'e selam olsun. O konuya hiç girmeyeceğim, benim halim malum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok kötü olmuş. :( En yapılmaycak şey o ikisini karıştırmak herhalde. Allah korusun zehirleme ihtimali çamaşır suyundan daha fazla.

      Derz kalemini duvardaki fayans kaplamasında kullanmak mantıklı olabilir. Derz dolgusunun tüp içinde hazır halde satılanı var. Ben mutfağı yapmıştım geçen sene, bu sene sadece çamaşır suyu yapmak bembeyaz yaptı. Ama dolgu çekmediğim yerler bembeyaz olmadı. :(

      :(

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...