Ana içeriğe atla
 Bomba gibiyim. Fevkaladenin fevkindeyim. Neden? Çünkü, kızımda artık ateşli bir hasta. Tüm günümüzü hastanede geçirdik. Tabiki de bir an da iyileşiverdim. Ne yapacaktım?

 Ay zaten kaç gündür karnı ağrıyor, ishal gibi oluyor oluyordu. Bugün öğlen ateşide çıkınca doktora gittik. Kendi doktorumuzu kaçırdık, nöbetçi doktor vardı. O da sakin bir amca olunca, anlaştık, konuştuk, güldük, eğlendik. Tabi bunlar sadece doktorun yanında oluyor.  Doktor idrar ve gaita testi istedi. Tam 5 saat boyunca hastanede süründük. Yiyecek yememesi ayrı dert, açlık ve uykusuzluktan ağzı beş karış ağlaması ayrı dert. Allah'ım keşke sadece çocuğum zırlasa. Ben de bir değil ki. Tam iki tane. Sayıyla 2 olup, onun yaşını burada yazamayacağım. Hastaneye gelmenin saçma olduğundan başlayıp, tüm günü hastanede geçirdik diye offlamasından devam edip, üzerine de çocuğuyla didişen, hadi yap diye direten bir çocuğum daha var. Yemin ederim kızım beni bu kadar zorlamıyor. Çocuğu çileden çıkaran babası pardon abisi. Yaptı da rahatladık. Defolduk hastaneden. Şu yaşadığım sinir harpleri yüzünden öleceğim.

 (Sadece kendi doktoruna güvenip, diğer doktorların illa yanlış birşey yapabileceğini düşünen ben miyim? Şüphe bu, hep oluyor ama hepsini boşa çıkardı kendi doktorumuz. Diğer doktorlar yanlış teşhisler koyunca, ben de böyle bir, güvensizliğin resmi oluştu.)

 Sonra bir de trafik çektik ama kolay atLattık diyebiliriz. Baba havuza gitmek istedi. Ateşi olmuş 39,5. Anneme geçtim. Orada kahveyle ayıldım. Şimdi ikinci gecem uykusuzlukta. Aslında atei düşmüştü ama cesaret edemiyorum. Annemlerin yakına taşınması şu günlerde nasıl iyi geliyor anlatamam. Unutuyormuş gibi oluyorsun, iki gram sohbet etmiş oluyorsun, çocuğuna bakılıyor, karnı doyuyor, yetmiyor aklı ve kalbi de doyuyor. Ee biraz şımarıklık yapıyor, hoş görülüyor. Bu aralar mecburen de olsa, bu ayrıcalığımın elimden kaçıp gitme ihtimali var ki, bugün feci ürküttü beni.

Yorumlar

  1. İşte insan hasta olunca zor ama cocugu hasta olumca cok daha zor. Hemen iyileşmek zorunda kalıyorsun. İyileşmesen de iyi taklidi yapmalısın. Mevsim geçişlerine dikkat etmek gerek Allah şifa versin. Annenden de Allah razı olsun böyle Zaman'larda bir yakınının olması gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen olmasaydı şuan hangi durumda olurdum bilmiyorum. :(

      Sil
  2. Ah annelerimizden Allah razı olsun.

    Geçti geçti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya kadının benden çektiğini kimse çekmedi. Ha bir de dayı teyze ve dede var. Gencecik fidanları hayatlarının baharında çocukla imtihan ediyorum. :)

      Sil
  3. Çok çok geçmiş olsun, kusucuğa da sana da <3 Allah güç versin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toparladık bayağı, ben de iyiyim, onun da ateşi yok çok şükür. Çıkmaz umarım. Amin. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Stilistlerden Çizimler (IIlustrations)

O kadar stilistliğe gitmeye çalışıyorum, ediyorum dedim madem, biraz da bana ilham veren görüp de beğendiğim çalışmaları sizinle de paylaşayım istedim. (Bu arada ufak bir not: Ben, çizim tekniklerini yarın öğreneceğim için ve ilk denemelerimden haz etmediğim için ve silüet ve kıyafet duruşunu kavrayabilmek için bakarak çizim yapmayı yeğledim. Yani son zamanlarda ki çizimlerim tamamıyla benim tasarımlarım olmadı.Ama çizimlerimde ilerleme kaydetmeme büyük katkıları oldu. Kısacası siz de elinize kağıt kalem alıp başlayabilirsiniz. Olmadı mı canınızı sıkmayın. Hiç olmadı bana yazın anlayamadığınız noktaları. Yarım doktor misali, ama canınızdan olmazsınız :)     Size yardımcı olabilecek diğer noktalar ise, çizimini gördüğünüz bir modelin kalıbını çıkartabiliyorsanız eğer, yahut pratik olarak değil de direkt modelistlik eğitimi almışsanız kalıbını çıkartıp, dikip, bilmem hangi markanın çook beğendiğiniz ama o çook fiyatından dolayı alamadığınız modelini üzerinizde hep birlikte görebiliriz. Y…

Yaka Yapımı

Stilistlik kursumuzda bu hafta yaka yapımı üzerine yoğunlaştılar. Yoğunlaştılar dememin sebebi ise maalesef malzemem olmadığı için,ve yakın tuhafiyelerde bulamadığım için ortada kalmam yüzünden. Uzun süredir rahatsızlıklarım ve bilumum sıkıntılı sebeplerden ötürü kurslarıma gidememiştim. Malzemelerden de bir  gün önce haberim olunca başka bir yerlerden bulma ümidim de kalmadı. Arkadaşlarım, benim uzun süredir yapmak istediğim yakaları yaparken ben de onları izledim. Biraz çizim yaptım. Birazcık ta dikiş. Gözüm onlarda olunca pek iş yapamadım zaten.

                                                             Yaka kalıp örnekleri:








  Malzemelere gelirsek;

  -Keçe ( Hoca beyaz,krem ve siyah tercih etmemizi istemişti. Bence istenilen renkte keçe kullanılabilir. Hatta bence kumaş çok daha şık olur. Benden söylemesi.)

-İnci (Büyük ve arkası yassı olanları tercih ettiler. Yapıştırabilmek için arkasının yassı olması önemli bir pozisyon oluşturuyor.)



-Silikon tabancası artı silikon almayı unutma…

Salvador Ve Sürrealizm

Bir kaç senedir Salvador Dali ile tanıdığım ve beni içine çekip bir daha da çıkaramayan sürrealist resimler.. Başka ressamlar da var elbet. Ana temanın Dali olmasının ilk sebebi, onunla sevmiş olmam. Bu resimdeki de Salvador amcamız. İşin en güzel tarafı bu fotoğrafın dijital tekniklerle hayat bulmamış olması.
 Bir kaç ay önce Salvador Dali sergisi Tophane-i Amirede idi. Hayalim; nette gördüğüm, beni cezbeden  o zekice çizilmiş resimlerin çok daha fazlasını görebilmekti. Ama neredeyse bütün çizimler benim zekamın fazlasıyla üstündeydi. Eğer güzel sanatlar öğrencisi olsaydım çok şey öğreneceğim kesindi. Maalesef değilim...












  Başlığa bakıp ta, öyle internetten edindiğim bir kaç bilgi ve beğeniyle sürrealizm üzerine ahkam kesmemi bekliyorsanız yanılıyorsunuz. Tek amacım, görmemiş olmanız ihtimaline karşı, bir kaç resim ekleyip sizin de sürüklenmenizi sağlamaktı.