10.13.2016

İlk Zamanlar

 Hey merhaba! Taşındım, ufak tefek şeyler dışında yerleştim, internetimizi bağlamaya da ancak geldiler. İki gün oldu galiba. Hayat normal seyrine döndü anlayacağınız. Meşakkatli ve stresli olsa da geçti gitti.

 Büyük stresi, verdikleri sözde durmayan nakliye şirketiyle yaşadık. Sabahın ilk ışıklarında uçaktan indiğimiz de, şehrin manzarası sisle kaplanmış kocaman bir mutluluktu. Sonrası ise 2,5 yaşında ki çocuğun bir kaç saatlik uykuyla  mücadele etmesini izlemekti. Üzerine biz de hastalandık ayakta zor duruyorduk. İki ayağımız bir pabuca girmezse hiç birşey keyifli olmuyor zaten. :D Sonrası eşyaların bazılarının bol zararla gelmiş olmasıydı, artık onu da geçtik, gitti, bitti. Annem ve kardeşlerim sağolsunlar, onlar olmasalardı yerleşmemin mümkünatı yokmuş. Her sabah onlarla beraber yaptığım kahvaltının faydası bugün onlar gittikten sonra da kendime çay bile demleyerek gördüm. Normalde kahvaltı falan yapmazdım halbuki. Çay yapmayalı yıl olmuştu.

 Samsun hakkında söyleyebileceğim çok net şeyler yok. Ama edindiğim ilk izlenimler şöyle;

 -Meyve sebze daha ucuz.Malum Bafra ovası, Çarşamba, Samsun'da.

 -Tekstil üzerine alışveriş yapmak istediğinizde kısıtlı ve pahalı. İstanbul'da aynı markanın çok daha güzel ürünlerini, çok daha ucuza bulabilirsiniz,

-Komşuluk Anadolu'da ölmemiştir inancı yaygın olsa da, İstanbul'da bulunduğum yer buradan kat kat iyiydi. Ama üst komşum eve ilk geldiğimizde siz mi taşındınız diyerek uğramış, ben marketteydim. Karşı komşumla karşılaştık, çekinmeden zilime basabilirsin dedi. Daha ne olsun? Fazlasını beklemiyorum zaten. Kıyasladığımda çıkan sonuç yukarıda yazdığım.

-İnsanları çok sert. Geneli gülümsemekten acizmiş gibi davrnıyor. Karşılık alamıyorsun resmen. Bayağı da sert konuşuyorlar. Bir de, ilk defa insan görüyormuş gibi bakan erkekleri var. Çok ilginç ya!

 -Sahili çok güzel. Spor yapmayı seven bir şehir. 100 kişilik (tahminen) bisiklet grubu bile gördüm. Sahilde bisiklet yolu var ve devamlı bisiklet süren,paten kayan bir sürü insan var.. Yürüyen, koşan genç, yaşlı bir sürü insanın olması, değişik geldi. Halbuki,yavaş yavaş gezen insanlar görmeye alışmıştım. :)

 -Akşam iş çıkışı ve tabiki de sabah burada da trafik oluyor.

 -De kubad'cım sahil kenarında ki fiyatlar İstanbul'dan daha iyi ama sahil şeridi kum ve park olduğu için deniz görmüyorsun. :)

 -Bir de deniz kokmuyor burada ya. Yosun yok ondan herhalde. :D

 -Şimdilik aklıma başka birşey gelmiyor. Aklımda anneannem var. Test sonuçlarını bugün aldılar ama arayıp yüzleşmeye cesaret edemedim. Sonuçlar iyi çıksaydı ararlarmıydı ki? Nolur iyi çıksın Allah'ım! Dua edersiniz diye yazmaya karar verdim. :)

 -Aa unuttum, nem oranı feci yüksek %90 civarı. Çamaşır kurumuyor arkadaş. Çıldırırsın. :)

 -Sağlıcakla kalın, ben de haftasonu planı yapayım. Alınacaklar, bakılacaklar, yapılacaklar. İş bitmiyor. :)

6 yorum:

  1. Haydi hayırlı olsun yeni eviniz yeni şehriniz. Hiç ummadığın kadar mutlu olun oralarda.

    Anneanneciğine de geçti geçti diyorum. Güzel haberlerini al trz elden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah be Handan! :D

      Ona kocaman bir inşallah! :(

      Sil
  2. Güzel güzel, hayalimdeki kadar değil ama güzel.
    Karşı komşun samimidir inşallah. Üstteki de gelmiş sormuş. Ohh.
    Bisikletli patenli gruba prensesinle dahil olursunuz yakında.
    Ekonomik açıdan düze çıkınca bir kurutma makinası alabilirsiniz belki, Karadenizde çamaşır kurumuyor biliyorum. Rahatlık olur.

    Anneanneciğine acil şifalar, asıl kara haber çabuk yayılırdı, bişeyciği çıkmayacak inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena değil ama bir ara yazacağım olumsuzlukları. :D

      Zaten paten ve skottır diye ölüyor çocuğum. :D

      Petekleri açınca çok rahat kurudular dekubad. Havadaki nemi aldı tabi yaza düşünürüz artık. :)

      İnşallah, aramaya korkuyorum bu aralar...

      Sil
  3. :) Güle güle oturun, Samsun izlenimlerini ara ara yazarsan çok sevinirim, sadece turist olarak bulunduğum bir şehir.. Anneanneciğine duamı ettim, inşallah iyidir sonuçlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yazmak istemiyorum aslında ama dua ederseniz çok sevinirim. Ve bir süre duaya ihtiyacımız olacak. Çok teşekkür ederim. :)

      Aaa yazmam mı neler yazacağım neler.Birikiyor içimde size patlayacağım tabi. :D

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...