10.21.2016

Şaşırmaca

 Non ci sono estranei, solo amici che non hai ancora incontrato. There are no strangers, only friends you have not met yet. (William Butler Yeats) Illustrazione di Kathy Hare.:

 Ne zamandır çocuğun söylediklerini yazayım, okuyunca gülümserim diyorum hep unutuyorum.

 Biraz önce, iki kere üst üste aynı kitabı okudum ve daha fazla okuyamayacağımı kahvaltı bile yapmadığımı söyleyince cevabı şöyle oldu:

 -Eğnin pek, karnın tok zaten oku şu kitabı.

 Ahaha, nereden hatırlıyorsun sen anneannemin nadiren kullandığı o deyimi? Yetmiyor bir de kullanıyor küçük insan.

  Bu ara anlamını bilmediği ve nereden duyduğunu bir türlü anlayamadığım bir fuck kelimesi var ki, canı isteyince kelimeyi kullanıp, anlamını değiştiriyor. Silmek ve kazanmak anlamına geldiğini iddia etti, ben vatandaşın yalancısıyım.

 Bu ay çok malzeme çıkmıştı halbuki ama unutmuşum, ne kötü...

9 yorum:

  1. Ay yiyim seni dilbaz şeker :)
    Senin de eğnin pek, karnın tok, niye okumuyon???

    Hahhaha, gece gece ne güldüm. Maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Aynı kitabı defalarca okuya okuya, ağzımda tükürük kalmıyor yahu. Eğnim pek, karnım tok ama tükürük yok. :d

    YanıtlaSil
  3. Hahahaha, ama annesi sen de oku şu kitabı bakiim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha arkadaş ben haksızım hep yaa. :P

      Sil
  4. bilokuma bi bakar mısıın son yazımaa :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Okul başlayınca göreceğiz ne kadar fenalar..

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...