Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Ocak, 2017 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Günlük Koşuşturmaca

Merhabaa! Eşimin bilgisayarından giriyorum ya, yeni sayfa açınca gitmiş onun oturumunu açmış. Ben de adamın adını soyadını kullana kullana yorum yapmışım. Dikkatsizlikte zirvedeyim.  Şahsi yazıp her kurduğum cümlenin tanıdıklarımın beyninde, kendi salak fikirlerine dönüşerek yayılmaya çabalanmasını istemiyorum. Ondan bu gizlilik(!).

 Şahsi demişken. Komik bir şey anlatacağım size. Ben telefonu yeniledim. Yenilemişken  sosyal medyaya el atayım dedim. Ben bir süredir pek muhatap olmuyorum arkadaşlarımla falan. Yalnız hedefim ucundan kıyısından çoğunluk gibi olmak. Prensesim neler yapıyor, ne yedik vsvs... Alışmadık totoda don durur mu? Durmadı tabi. Millet oğluşunun tablet keyfisini, misafirlerine hazırladığı pastayı, böreği, sabah kahvaltısını, akşam kuru yemişini falan koyuyor. Benim başlıklar şöyle; Manyak çocuğum yemek tenceresinin içine kapak atmış hehe.(Çocuktan sonra tencere takımımın kapaklarını kırdım sadece bir tanesi kaldı o da en küçüğü.) Yine döktü! Masanın tepesinde babas…

Özür Dilerim

Ben ev taşırken bile arada bir yazdım yahu, merak ediyoruz bir ses verin diye bık bık konuşan benden hiç ses çıkmadı. Özür dilerim. Laptop mavi ekran veriyor yaşamasını ümit ediyoruz ama daha doktora götürmedik. :p Eşimin bilgisayarına musallat oldum nihayet.

 Çocuğumla birbirimizinden yaka silkmeye başlamıştık ki, tahminlerimizde yanılmadığımızı gördüğümüz uçuş zamanımız geldi. Gittik gitmesine de soğuktan ilk hafta neredeyse dışarı çıkmadık, sonra benim şebelek hasta oldu. Ee İstanbul'a gelmişiz salgınından da nasiplenmeyelim mi?Tabi bu fırsatı! kaçırmayıp bende hasta oldum. Baktım boğazlar pert ateş yeniden yükselişe geçti doktora gittik. Kızımın en kolay geçen hastalığı oldu. Ta ki bizden yeniden grip bulaşana kadar. Sonra bir daha dikiş tutturamadık. Üzerine kar yağınca uçaklar iptal oldu. Güzel tarafı biletlerimizi yakmamış olduk. Klasik hastalık faslımızı İstanbul'da bırakmışızdır umarım. Yazar burada, elimin altında bir kaç bilgisayar vardı evet ama valla yazacak zama…