1.22.2017

Özür Dilerim

 Ben ev taşırken bile arada bir yazdım yahu, merak ediyoruz bir ses verin diye bık bık konuşan benden hiç ses çıkmadı. Özür dilerim. Laptop mavi ekran veriyor yaşamasını ümit ediyoruz ama daha doktora götürmedik. :p Eşimin bilgisayarına musallat oldum nihayet.

 Çocuğumla birbirimizinden yaka silkmeye başlamıştık ki, tahminlerimizde yanılmadığımızı gördüğümüz uçuş zamanımız geldi. Gittik gitmesine de soğuktan ilk hafta neredeyse dışarı çıkmadık, sonra benim şebelek hasta oldu. Ee İstanbul'a gelmişiz salgınından da nasiplenmeyelim mi?Tabi bu fırsatı! kaçırmayıp bende hasta oldum. Baktım boğazlar pert ateş yeniden yükselişe geçti doktora gittik. Kızımın en kolay geçen hastalığı oldu. Ta ki bizden yeniden grip bulaşana kadar. Sonra bir daha dikiş tutturamadık. Üzerine kar yağınca uçaklar iptal oldu. Güzel tarafı biletlerimizi yakmamış olduk. Klasik hastalık faslımızı İstanbul'da bırakmışızdır umarım. Yazar burada, elimin altında bir kaç bilgisayar vardı evet ama valla yazacak zamanım olmadı diyor.

 Haha bilgisayar yokken kafamın içinde planlayıp yazmak istediğim bir sürü şey vardı. Pc başına geçince unuttum bak yine. Bugün hava çok güzel burada. Güneşli, berrak... Dün tüm gün evde takıldık, belki bugün azıcık çıkarız. Benim planımda evi pırıl pırıl yapmak vardı ama neyse artık...

 Yazı yazmayı da unutmuşum, bir tıkandım kaldım. Şimdilik hoşçakalın o zaman, kısa sürede kafamı toparlayıp, yazayım. Gülümsemeyi unutmayın!

8 yorum:

  1. Geçmiş olmuş bir daha da gelmesin diyelim. Az daha görünmeseydin süpürgeyle geliyordum. Tabii ki bloğu süpürmeye değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay burda bi gülücük yapıcaktım Can dikkatimi dağıttı, o ara entere basmışım. ( Soru sordu soru, başka bişey anlaşılmasın anacım:)

      😂😂😂

      Sil
    2. Hahhahaha çatlak :D

      Sil
    3. Ben dayağı hak ettim, cezama razıyım. :)

      Ben çook başka anladım Handan, yapacak bir şey yok artık. :P :D

      Sil
  2. Hoşgeldin, geçmiş olsun.
    Alıştınız mı biraz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim de kubad! Evden dışarıya çıkmıyoruz neredeyse ya, havada soğuk ya! Ev de bildiğin eşyalar işte. :D

      Sil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...