2.12.2017

Kızım Ayı

 Bu ay bizim ayın adı kızım ayı. :) Eşim bize ucuz uçak bileti alırken tabi ki de doğum gününü  hatırlamamış ve biz o tarihte İstanbul'dayız. Gerçi hala gidebileceğimizden pek emin değilim. Kar falan diyorlar. Soğuk hava dalgası geldi zaten. Hatta bu sabah ana doğal gaz borularından birine çalışma sırasında zarar vermişler. Bütün Samsun'un gazı kesik. Hava buz. Elektrikçiler ve dolayısıyla elektrikli ısıtıcıları satanlar bayram etti. Biz dışarıdaydık. Aman o kadar soğuk olmaz vs. deyip eve döndük. Eşim baktı olacak gibi değil akşam üstü çıktı. Yapı marketlerde bitmiş. Köşe başında elektrikli ısıtıcı satanlar bile türemiş. Şansına dükkanın birinde bulmuş.  Biz battaniyeye sarınıp yatar, sorun etmezdik. Ama çocuk olunca eyvahlar başlıyor hemen. Bakalım ne zamana halledebilecekler.

 Ne diyordum? Bu ay kızımın doğum gününü içinde barındırıyordu. Zaten çok fazla da anlamıyor muhabbetine çocuğa süslü püslü paketlerde vermedik hediyelerini hiç. Geçen sene düşünmüştüm ama kutusuyla yan yana eve döndü, çıkarttık hemen oynadı. Ama bu sene janjanlı paketlere bayılıyor hanımefendi. Bu sefer erken alsak da paketleyip gününü beklemeye karar verdik(m). Olaylar saçma sapan gelişti ve paten poşetinin içine kahve dökerek bir ilki başardık. Haha... Eve geldik, yıkadık, ertesi gün kaymaya söz verdik... Paket maket yalan oldu yani. Aslında kısmen de doğum günü tadında geçirdi o günü. İstediği keki ayıla bayıla yedi, balonunu aldı, hediyesini aldı. Bu pazar yani bugün de bir pastayla kutlayalım dedik. Her hafta kutlar, cılkını çıkarırım artık. :P Şimdiye kadar hep sallamasyon oldu çocuğun doğum günleri. Anlamaya başlamışken acısını çıkartayım diyorum. Organizasyonlu falan değil hani ama sevinsin ya. Çocuğum diye demiyorum az kahrımızı çekmiyor.

 Ben de gaza geldim, bulut yastığın yanına yıldız ve ay da yapayım dedim. Kafadan kalıp çıkarttım. Kesilecek. Sonra dedim ki ispanyol paça kırmızı deri gibi bir kumaştan pantolon dikeyim. Kestim. Ama kalıpsız falan. Hatalı olacağını bile bile yaptım. Çocuk içine giremedi tabi. Yanlardan pay vermiştim de hallettin Ama pantolonun arkasını ve önünü aynı yaptığım için poponun yarısında kumaş bitiyor. :D :D Onu napıcam acaba. Ben de kendimden değişik manevralar bekliyorum. :D Paketli bir hediye yok. Pasta yesin. Şubat ayının son haftasına bunlar biter, alınacaklar alınırsa paketli bir şeyler olur gibi duruyor. Bu arada ben de proje çok. Çadır da yapacağım. Bir de göz bandı. Ben yapıyorsam(!) siz de yaparsınız! Bence bir deneyin, beraber eğlenelim! :D

 Bu gün doktora gittim. Basınç probleminin kaynağı alerji dedi. 20 gün alerji hapı kullanıp on gün ilaçsız yaşayıp test yaptırmaya gideceğim. Toz çıkarsa yandım yalnız. :D Ay ameliyat diyecek diye korkmuştum. Ben ergenlik dönemindeyken  burnu kemiğim de eğrilik olduğu 18 yaşımda ameliyat olmam gerektiği söylenmişti. Ben es geçtim tabi. Dışarıdan belli olmuyor. Bu doktor da hiç öyle bir şey söylemedi. Çok rahatladım. Gerçi çocuktan sonra burnumda biraz değişiklikler hissediyorum. Bi ameliyat olsam olur gibi.:D Ameliyat fikri beni korkutuyor ya!

4 yorum:

  1. Bende de son bir senedir alerji var, burnumun içi şişiyor. Nefessiz kalıyorum. Geçti geçti.

    Tatlı şirineye nice güzel yıllar. Öp yumur onu benim için annesi.

    YanıtlaSil
  2. Handan evet ya, bak sen de bir süredir yorgunluk, halsizlik var diyordun. Aynı şikayetlerimiz var. Sen neler yaptın. İlaç falan kullanıyor musun? Eğer hala şikayetlerin varsa başka bir doktoru denesen mi? Gerçi alerji için verilen ilaçlarda pek farklı olmuyor ya!

    Tam bir cadı ya, laf yetiştiriyor çatır çatır. Bilgiç'in hakkında yazar mısın ara ara, ben benzetiyorum biraz. :D Ben de seni öperim. :)

    YanıtlaSil
  3. Kizim ayi ;)
    Ay ne guzel bir tarif boyle. Minnosutatli yanaklarindan operim. Yeni yasi kutlu olsun.
    Paten posetine kahve dokmek :))) kucuk cocukluya her sey hak guzelim. Kahve dedin, canim cekti.

    Ameliyatsiz kurtulursun insallah. Icimden bir ses ilacla gececek diyor. Gecmis olsun.

    YanıtlaSil
  4. Pst bitlendi buralar😕

    YanıtlaSil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...