4.09.2017

Taşınacağım

 Ben yine kaçağım, yine taşınacağım ve hala bilgisayarım bozuk. Bu sefer istikamet İstanbul. Ne kadar farklı bir şehir değil mi? Taşınmak maddi ve manevi yük olsa da, bundan böyle hayallerimin peşinden koşa bileceğim gerçeği aşırı mutlu ediyor. Elimde ki fırsatları kaçırmadan faydalanmam gerektiğini anladım. Herkesin sağlığı, sıhhati yerindeyse bir de... İşte bunu söylerken boğazıma takılan düğümler var.  Eskiden yaşamış insanların ömürleri boyunca duyacakları tüm ölüm haberlerini, biz her gün alıyoruz. Nasıl uzun yaşayalım Allah aşkına? Değer mi hem?

 Samsun çok komik şehir. Hafta içi hava ne kadar güzelse hafta sonu o kadar kötü geçiyor. Devamlı yağmur yağıyor hiç olmazsa rüzgarlı oluyor. Trol şehir yahu. Kamp yapacaktık kaldı. Pikniğe diye çıkıp, çocuk heveslendi diye araba pikniği ayağına poğaça yedirdik çocuğa. Hala sayıklıyor yavrum. :)

 Samsun'lular ilkbaharı seviyor olacaklar ki, tramvaya bindiğimde herkesi güler yüzlü,  yardımsever buldum. Ben şok. Bayağı şaşkın geçirdim. Gerçi dönüşte çoğunluk yine asık suratlıydı. Şanslı olmak gerekiyor demek ki. Bu taraflara gelecek olursanız yaz ayını tercih etmek gerekiyor olabilir. Ama çok da sıcakta gelmeyin. Emin olamıyorum. :d

 Günümü kızım aydınlatıyor, hala istikrar peşinde koşuyorum, toplamam gereken bir ev var, bulunması gereken başka bir daire, boyası, temizliği... Bak gözümde büyüttüm yine. Çok uykum var uyuyamadım da. Saçmalıyorum yine ama yaşıyorum, haber vereyim istedim.  Öptüm hepinizi, iyi bakın kendinize, sevdiklerinize ve sevenlerinize!

1 yorum:

  1. Ay yine mi, bir sene olmuş muydu siz gideli?

    Neyse İstanbul'a geliyormuşsun, o kısım güzel. Her şey çok güzel olsun,işler tıkır gitsin, pıt diye taşın :)

    YanıtlaSil

Mini Bir Merhaba Postu ve Dizi Tavsiyesi

 Merhaba! Artık sızlanmak istemediğimden yazamasam da, hala istediğim gibi yerleşebilmiş değilim. Sürünme durumu mevcut. Yakında to...